Centrala

VODSTVO ZAVODA

1.  NOTRANJA REVIZIJSKA SLUŽBA

2.  SLUŽBA ZA ODNOSE Z JAVNOSTMI

SEKTOR ZA IZVAJANJE ZAVAROVANJA

VODSTVO SEKTORJA

1.  SLUŽBA ZA POKOJNINSKO IN INVALIDSKO ZAVAROVANJE

2.  SLUŽBA ZA MEDNARODNO  ZAVAROVANJE

3.  SLUŽBA ZA REVIZIJO

4.  SLUŽBA ZA MATIČNO EVIDENCO ZAVAROVANCEV IN PRISPEVKE

SEKTOR ZA IZVEDENSTVO

VODSTVO  SEKTORJA

1.  SLUŽBA ZA IZVEDENSTVO II. STOPNJE

2.  SLUŽBA ZA IZVEDENSTVO  I. STOPNJE

SEKTOR ZA FINANCE IN RAČUNOVODSTVO

VODSTVO  SEKTORJA

1.  SLUŽBA ZA FINANCE, NAČRTOVANJE IN ANALIZIRANJE

2.  SLUŽBA ZA RAČUNOVODSTVO IN JAVNA NAROČILA

3.  SLUŽBA ZA STATISTIKO IN ANALITIKO

SEKTOR  INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJ

VODSTVO SEKTORJA

1.  SLUŽBA ZA RAZVOJ INFORMACIJSKEGA SISTEMA

2.  SLUŽBA ZA PROGRAMIRANJE IN UPRAVLJANJE APLIKACIJ

3.  SLUŽBA ZA UPRAVLJANJE STORITEV INFORMACIJSKEGA SISTEMA IN PODPORO UPORABNIKOM

4.  SLUŽBA ZA RAČUNALNIŠKE KOMUNIKACIJE IN UPORABNIŠKO OPREMO

SEKTOR ZA NAKAZOVANJE POKOJNIN

VODSTVO SEKTORJA

1.  SLUŽBA ZA NAKAZOVANJE POKOJNIN

2.  SLUŽBA ZA NADZOR IN FINANČNO EVIDENCO NAKAZOVANJA POKOJNIN

3. ODDELEK ZA INFORMACIJE O NAKAZOVANJU

4. ODDELEK ZA ODTEGLJAJE IN PREPOVEDI

SEKTOR ZA PRAVNE, KADROVSKE IN ORGANIZACIJSKE ZADEVE

VODSTVO SEKTORJA

1. PRAVNA SLUŽBA

2. SLUŽBA ZA RAZVOJ KADROV IN UPRAVLJANJE POSLOVNIH PROCESOV

SEKTOR ZA SPLOŠNE ZADEVE

VODSTVO SEKTORJA

1.  CENTRALNA GLAVNA PISARNA

2. ODDELEK ZA EVIDENTIRANJE DOKUMENTARNEGA GRADIVA

3. ODDELEK ZA SPREJEM, PRIPRAVO IN ODPREMO

4. ODDELEK ZA DIGITALIZACIJO IN MIKROFILM

5.  GOSPODARSKO-TEHNIČNA SLUŽBA

6. ODDELEK ZA NABAVO IN EKONOMAT

 

VODSTVO ZAVODA

Delovno področje in pooblastila generalnega direktorja opredeljujejo splošni akti zavoda.

Ostale dejavnosti vodstva so:

  • vodenje in koordiniranje dela zavoda,
  • predstavljanje in zastopanje zavoda,
  • skrb za uresničevanje temeljnega poslanstva zavoda,
  • komuniciranje z javnostmi,
  • načrtovanje organizacije in koordinacije delovnih procesov v zavodu,
  • usmerjanje in koordinacija dela organizacijskih enot zavoda,
  • usmerjanje in sodelovanje pri uresničevanju raziskovalnega dela, namenjenega izpopolnjevanju sistema pokojninskega in invalidskega zavarovanja,
  • sodelovanje z organi, organizacijami in predstavniki institucij znotraj države pri obravnavi pokojninskega in invalidskega zavarovanja in drugih področij, povezanih z njim, pomembnih za učinkovito, kvalitetno ter uspešno delo zavoda,
  • sodelovanje z mednarodnimi organi, organizacijami in predstavniki institucij pri obravnavi problematike, povezane s pokojninskim in invalidskim zavarovanjem in njegovim uresničevanjem ter učinkovitim, kvalitetnim in uspešnim delom zavoda ter
  • opravljanje drugih del, nujnih za učinkovito, kvalitetno in uspešno upravljanje.

Generalni direktor: Marijan Papež

Telefon: 01/474-56-14

1.  NOTRANJA REVIZIJSKA SLUŽBA

  • izvaja notranje revidiranje po strokovnih pravilih za notranje revidiranje na podlagi predpisov in letnega načrta notranjega revidiranja,
  • revidira vse poslovne funkcije na različnih ravneh poslovanja zavoda z namenom izboljševanja poslovanja zavoda,
  • sistematično analizira in vrednoti poslovna tveganja in sisteme notranjih kontrol z namenom:
    • učinkovitega in gospodarnega poslovanja ter doseganja ciljev zavoda,
    • ugotavljanja in ocenjevanja tveganj pri doseganju ciljev,
    • smotrne uporabe virov,
    • spoštovanja sprejetih postopkov, zakonov in drugih predpisov,
    • varovanja premoženja pred izgubami zaradi vseh vrst nepravilnosti,
    • poenotenja in racionalnosti delovnih postopkov,
    • ugotavljanja nepravilnosti in pomanjkljivosti pri poslovanju zavoda, njihovega odpravljanja ter stalnega izboljševanja poslovanja zavoda in zagotavljanja celovitosti, točnosti in zanesljivosti informacij, obračunov in podatkov.
  • izvaja svetovanje predvsem na področju upravljanja, postopkih vodenja, obvladovanj
  • tveganj in notranjih kontrolah,
  • nudi zunanjim revizijskim in nadzornim organom ustrezno pomoč v okviru svojih pristojnosti in odgovornosti ter
  • opravlja druga dela.

Vodja: mag. Elizabeta Vegel

Telefon: 01/474-56-71

2.  SLUŽBA ZA ODNOSE Z JAVNOSTMI  

a)         odnosi z javnostmi, strokovna in administrativna dela:

  • organizira, vodi in usklajuje delo na področju odnosov z javnostmi,
  • koordinira odnose z mediji,
  • organizira in pripravlja predstavitev dejavnosti in dela zavoda javnosti ter koordinira pripravo promocijskega gradiva s statističnimi podatki PIZ,
  • zagotavlja pripravo javnih informacij s področja izvajanja pokojninskega, invalidskega in mednarodnega zavarovanja,
  • skrbi za oblikovanje in ažuriranje spletne strani zavoda, intraneta ter teleteksta,
  • skrbi za informiranost dejavnosti zavoda v glasilu "Vzajemnost" in drugih medijih,
  • pripravlja in ureja interno glasilo "Informacije",
  • organizira ugotavljanje in analizo zadovoljstva javnosti in strank,
  • ugotavlja in analizira zadovoljstvo zaposlenih zavoda,
  • lektorira in opravlja redakcijo vseh pomembnejših gradiv,
  • zbira, ureja in hrani dokumentacijsko in arhivsko gradivo organov zavoda ter
  • opravlja druga dela.

b)         delo za organ zavoda:

  • skrbi za pripravo gradiv za seje organa zavoda,
  • sodeluje z organom zavoda pri oblikovanju sklepov, stališč in poslovnih odločitev in skrbi za realizacijo sklepov in stališč organa zavoda ter
  • strokovno vodi, pripravlja in koordinira volilne postopke za organ zavoda.

c)         informacije javnega značaja:

  • skrbi za nemoteno zagotavljanje informacij javnega značaja ter za dostop do informacij javnega značaja,
  • skrbi za katalog informacij javnega značaja.

Vodja: Lidija Šubelj

Telefon: 01/474-51-55; 01/474-56-13

SEKTOR ZA IZVAJANJE ZAVAROVANJA

VODSTVO SEKTORJA

  • načrtuje, organizira, vodi in nadzira delo v sektorju ter opravlja druga opravila po nalogu generalnega direktorja zavoda,
  • izvaja ukrepe za usmerjanje in usklajevanje dela na svojem delovnem področju,
  • sodeluje pri upravljanju človeških virov znotraj sektorja, predlaga usposabljanja in izobraževanja za delavce sektorja ter razvija sistem notranjega prenosa znanj v sektorju,
  • pripravlja predloge za finančno načrtovanje glede letnih finančnih načrtov zavoda,
  • skrbi za kvalitetno in ažurno reševanje zahtevkov v sektorju,
  • skrbi za kakovost in ažurnost dela v sektorju ter pri tem uvaja potrebna orodja za načrtovanje in spremljanje dela,
  • koordinira delo služb sektorja z drugimi sektorji in območnimi enotami ter skrbi za pravilno, kvalitetno in pravočasno izvršitev nalog,
  • pripravlja oziroma sodeluje pri pripravi gradiv in analiz z delovnega področja sektorja,
  • sodeluje pri pripravi splošnih aktov s področja dejavnosti sektorja,
  • poroča generalnemu direktorju zavoda in organu upravljanja zavoda o delu sektorja in izvršenih nalogah,
  • kontrolira pravilnost uporabe zakonskih in drugih predpisov ter splošnih aktov zavoda,
  • sodeluje pri načrtovanju in razvoju informacijskih rešitev,
  • svetuje na področju izvajanja zavarovanja,
  • predlaga generalnemu direktorju zavoda ukrepe za usmerjanje in usklajevanje dela območnih enot v zvezi z izvajanjem,
  • oblikuje razvojno strategijo na posameznih področjih izvajanja zavarovanja ter
  • opravlja druga dela.

Direktor: dr. Andraž Rangus

Telefon: 01/474-56-04

1.  SLUŽBA ZA POKOJNINSKO IN INVALIDSKO ZAVAROVANJE

  • vodi postopek in rešuje zahteve za varstvo pravic zavarovancev iz pokojninskega in invalidskega zavarovanja,
  • izvaja kontrolo pravilnosti in enotnosti izvajanja predpisov in delovnih postopkov pokojninskega in invalidskega zavarovanja na območnih enotah,
  • opravlja revizijo v pritožbenih postopkih,
  • spremlja tekočo zakonodajo in z njo seznanja delavce zavoda,
  • pripravlja analize, poročila in druga strokovna gradiva s področja izvajanja pokojninskega in invalidskega zavarovanja,
  • nudi strokovno pomoč delavcem zavoda s področja pokojninskega in invalidskega zavarovanja,
  • pripravlja in sodeluje pri oblikovanju obrazcev ter drugih delovnih pripomočkov za racionalnejše delo v izvajanju pokojninskega in invalidskega zavarovanja,
  • nudi pravno in drugo pomoč organom, organizacijam, ter zavarovancem v splošnih in konkretnih zadevah izvajanja pokojninskega in invalidskega zavarovanja,
  • pripravlja strokovna gradiva za organ zavoda ter
  • opravlja druga dela.

2.  SLUŽBA ZA MEDNARODNO  ZAVAROVANJE

  • vodi postopek in rešuje zahteve za varstvo pravic zavarovancev iz mednarodnega zavarovanja,
  • izvaja revizijo pozitivnih odločb o priznanju pravic na I. stopnji po mednarodnih predpisih in revizijo v pritožbenih postopkih,
  • v okviru pooblastil nastopa kot organ za zvezo s tujimi nosilci zavarovanja ter pripravlja, organizira in izvaja sestanke organov za zvezo,
  • zbira pripombe, predloge in pripravlja izhodišča ter stališča za meddržavne razgovore in na njih sodeluje,
  • skrbi za zapise in informacije o teh razgovorih in jih posreduje delavcem zavoda,
  • spremlja izvajanje mednarodnih predpisov in problematiko ter jo posreduje pristojnemu organu in po potrebi predlaga ustrezno ukrepanje,
  • daje pojasnila v zvezi z izvajanjem mednarodnih predpiso vin kontrolira pravilnost uporabe mednarodnih predpisov,
  • spremlja domačo zakonodajo in obvešča druge organe za zvezo o spremembah in skrbi za informacije o spremembah pogojev za upokojitev po tujih zakonodajah ter z njimi seznanja delavce zavoda,
  • nudi strokovno pomoč delavcem zavoda pri izvajanju mednarodnega zavarovanja,
  • pripravlja in sodeluje pri oblikovanju obrazcev ter drugih delovnih pripomočkov za racionalnejše delo v izvajanju mednarodnega zavarovanja,
  • nudi pravno in drugo pomoč organom, organizacijam, ter zavarovancem v splošnih in konkretnih zadevah iz izvajanja mednarodnega zavarovanja,
  • pripravlja strokovna gradiva za organ zavoda,
  • lektorira in prevaja strokovna gradiva ter
  • opravlja druga dela.

3.  SLUŽBA ZA REVIZIJO

  • izvaja revizijo pozitivnih odločb o priznanju pravice na I. stopnji iz pokojninskega in invalidskega zavarovanja,
  • ugotavlja in predlaga ukrepe za odpravo napak pri izvajanju zavarovanja na I. stopnji,
  • nudi strokovno pomoč delavcem zavoda pri izvajanju pokojninskega in invalidskega zavarovanja,
  • pripravlja strokovna gradiva za organ zavoda ter
  • opravlja druga dela.

4.  SLUŽBA ZA MATIČNO EVIDENCO ZAVAROVANCEV IN PRISPEVKE

  • organizira in vodi matično evidenco zavarovancev,
  • skrbi za pravilno evidentiranje splošnih in posebnih podatkov o zavarovancih ter podatkov o pokojninski dobi, plači, nadomestilih plače in plačanih prispevkih, ki so podlaga za priznanje in odmero pravic iz obveznega zavarovanja ter daje o tem podatke,
  • usklajuje delo območnih enot v zvezi z evidentiranjem, javljanjem in registriranjem sporočenih podatkov,
  • vodi postopek in rešuje zahteve za varstvo pravic iz naslova lastnosti zavarovanca,
  • vodi postopek in rešuje zahteve za varstvo pravic iz naslova vlog za vračilo dela prispevkov,
  • vodi postopek in rešuje zahteve za varstvo pravic zavarovancev iz naslova prenosa pokojninskih pravic,
  • vodi postopke ugotavljanja štetja dobe v povečanem trajanju in sodeluje s komisijo za ugotavljanje delovnih mest, kjer se zavarovalna doba šteje v povečanem trajanju,
  • izvaja ukrepe za kvaliteto dela in ažurnost na svojem področju,
  • nudi pravno in strokovno pomoč območnim enotam, organizacijam ter občanom pri izpolnjevanju njihovih dolžnosti in uveljavljanju pravic, ki jih imajo po predpisih o matični evidenci,
  • skrbi za dopolnjevanje in vodenje ustreznih evidenc o zavarovancih in zavezancih za prispevek,
  • oblikuje predloge za modernizacijo in uporabo računalniških obdelav s področja matične evidence ter zagotavlja uporabo podatkov matične evidence za potrebe izvajanja zavarovanja,
  • sodeluje z zunanjimi institucijami glede obveznih socialnih zavarovanj,
  • pripravlja mnenja k načrtom finančnih reorganizacij pravnih in fizičnih oseb v postopkih prisilnih poravnav,
  • skrbi za pravilnost in poenotenje delovnih postopkov na OE,
  • pripravlja in sodeluje pri oblikovanju obrazcev ter drugih delovnih pripomočkov za racionalnejše delo na področju matične evidence,
  • pripravlja strokovna gradiva za organe zavoda ter
  • opravlja druga dela.

 

SEKTOR ZA IZVEDENSTVO

VODSTVO  SEKTORJA

  • načrtuje, organizira, vodi in nadzira delo v sektorju ter opravlja druga opravila po nalogu generalnega direktorja zavoda,
  • izvaja ukrepe za usmerjanje in usklajevanje dela na svojem delovnem področju,
  • sodeluje pri upravljanju človeških virov znotraj sektorja, predlaga usposabljanja in izobraževanja za delavce sektorja ter razvija sistem notranjega prenosa znanj v sektorju,
  • pripravlja predloge za finančno načrtovanje glede letnih finančnih načrtov zavoda,
  • skrbi za kakovost in ažurnost dela v sektorju ter pri tem uvaja potrebna orodja za načrtovanje in spremljanje dela,
  • koordinira delo služb sektorja z drugimi sektorji in območnimi enotami ter skrbi za pravilno, kvalitetno in pravočasno izvršitev nalog,
  • pripravlja oziroma sodeluje pri pripravi gradiv in analiz z delovnega področja sektorja,
  • sodeluje pri pripravi splošnih aktov s področja dejavnosti sektorja,
  • sodeluje pri načrtovanju in razvoju informacijskih rešitev,
  • poroča generalnemu direktorju zavoda in organu upravljanja zavoda o delu sektorja in izvršenih nalogah,
  • skrbi za kvalitetno in ažurno reševanje zahtevkov v sektorju,
  • kontrolira pravilnost uporabe zakonskih in drugih predpisov ter splošnih aktov zavoda,
  • svetuje na področju invalidskega zavarovanja, izvedenstva in delovanja izvedenskih organov,
  • vodi strokovna posvetovanja invalidskih komisij z namenom, da se usklajujejo skupni kriteriji za izvedenska mnenja in zagotovi uporabo sodobnih dosežkov na področju zdravljenja, rehabilitacije in ustrezne delazmožnosti,
  • spremlja in analizira gibanje invalidizacije in predlaga ukrepe za njeno zmanjšanje,
  • skrbi za pravilnost pri nagrajevanju dela izvedencev,
  • kontrolira in potrjuje napotnice za izvajalce storitev poklicne rehabilitacije,
  • pripravlja dokumentacijo za generalnega direktorja zavoda in svet zavoda v postopku imenovanja izvedencev ter
  • opravlja druga dela.

Direktor: mag. Dean Premik

Telefon: 01/520-84-47

1.  SLUŽBA ZA IZVEDENSTVO II. STOPNJE

  • daje izvedenska mnenja v postopkih za varstvo pravic zavarovancev,
  • spremlja in analizira gibanje invalidizacije in predlaga ukrepe za njeno zmanjšanje,
  • analizira in poroča o delu in problematiki dela invalidskih komisij na območnih enotah,
  • usmerja in usklajuje delo senatov invalidskih komisij,
  • proučuje doktrino ocenjevanja delazmožnosti in oblikuje predloge temeljnih izrekov za ocenjevanje,
  • vodi strokovna posvetovanja invalidskih komisij z namenom, da se usklajujejo skupni kriteriji za izvedenska mnenja in zagotovi uporabo sodobnih dosežkov na področju zdravljenja, rehabilitacije in ustrezne delazmožnosti ter pripravlja gradiva v zvezi s tem,
  • sodeluje na strokovnih posvetih s strokovnimi kolegiji posameznih klinik, Institutom za medicino dela, Zavodom za varstvo pri delu, drugimi institucijami in službami,
  • izvaja notranjo kontrolo izvedenskih mnenj IK II. stopnje in seznanja izvedence IK II. stopnje o izsledkih kontrole,
  • pripravlja obrazce delovne, medicinske in druge dokumentacije, ki so potrebni za nemoteno delovanje IK II. stopnje ter
  • opravlja druga dela.

2.  SLUŽBA ZA IZVEDENSTVO  I. STOPNJE

  • daje izvedenska mnenja v postopkih za uveljavljanje pravic na I. stopnji,
  • koordinira delo invalidskih komisij I. stopnje,
  • skrbi za kvalitetno in ažurno delo invalidskih komisij,
  • usmerja in usklajuje delo senatov invalidske komisije I. stopnje,
  • pripravlja poročila in izpostavlja problematiko invalidskih komisij I. stopnje,
  • opravlja administrativna dela za izvedence,
  • izvaja notranjo kontrolo izvedenskih mnenj IK I. stopnje in seznanja izvedence IK I. stopnje o izsledkih kontrole,
  • pripravlja obrazce delovne, medicinske in druge dokumentacije, ki so potrebni za nemoteno delovanje IK I. stopnje ter
  • opravlja druga dela.

SEKTOR ZA FINANCE IN RAČUNOVODSTVO

VODSTVO  SEKTORJA

  • načrtuje, organizira, vodi in nadzira delo v sektorju ter opravlja druga opravila po nalogu generalnega direktorja zavoda,
  • izvaja ukrepe za usmerjanje in usklajevanje dela na svojem delovnem področju,
  • sodeluje pri upravljanju človeških virov znotraj sektorja, organizira in predlaga usposabljanja in izobraževanja za delavce sektorja ter razvija sistem notranjega prenosa znanj v sektorju,
  • pripravlja predloge za finančno načrtovanje glede letnih finančnih načrtov zavoda,
  • skrbi za koordiniranost, kakovost in ažurnost dela v sektorju ter pri tem uvaja potrebna orodja za načrtovanje in spremljanje dela,
  • koordinira delo služb sektorja z drugimi sektorji in območnimi enotami ter skrbi za pravilno, kvalitetno in pravočasno izvršitev nalog,
  • pripravlja oziroma sodeluje pri pripravi gradiv in analiz z delovnega področja sektorja,
  • sodeluje pri pripravi splošnih aktov s področja dejavnosti sektorja,
  • poroča generalnemu direktorju zavoda in organu upravljanja zavoda o delu sektorja in izvršenih nalogah,
  • kontrolira pravilnost uporabe zakonskih in drugih predpisov ter splošnih aktov zavoda,
  • spremlja in proučuje dosežke na področju ekonomike poslovanja in v sodelovanju z vodji služb predlaga načine in metode dela v sektorju ter
  • opravlja druga dela.

Direktor: mag. David Klarič

Telefon: 01/474-56-00

1.  SLUŽBA ZA FINANCE, NAČRTOVANJE IN ANALIZIRANJE

  • opravlja vse naloge s področja finančnega poslovanja in financiranja,
  • odgovarja za zakonitost in pravilnost finančnega poslovanja ter skladnost izvajanja nalog z zakoni in drugimi splošnimi akti zavoda,
  • opravlja naloge pooblaščenega računovodje,
  • izvaja plačilni promet in zagotavlja likvidnost,
  • nadzoruje namensko uporabo finančnih sredstev,
  • izdeluje mesečne in letne načrte finančnih tokov,
  • nadzira skladnost porabe sredstev s finančnimi načrti in pogodbami,
  • daje finančno parafo na pogodbe, ki jih sklepa zavod,
  • vodi evidenco prejetih in izdanih računov, evidence izplačil po sklenjenih pogodbah, kontrolira in izdaja račune,
  • zagotavlja ustreznost dokumentacije za plačilo,
  • obračunava plače ter druge prejemke in odtegljaje delavcem zavoda,
  • sodeluje in koordinira dejavnost z ostalimi organizacijskimi enotami zavoda in zunanjimi pristojnimi institucijami,
  • izvaja in spremlja davčno poslovanje v skladu s predpisi (DDV, davek na finančne storitve ipd.),
  • spremlja in proučuje zakonske predpise in gradiva, ki se nanašajo na finančno načrtovanje ter pripravlja finančni načrt, projekcije in analize za potrebe zavoda in zunanjih institucij,
  • pripravlja periodična, polletna in letna poročila o finančnem poslovanju,
  • izvaja sklepe organa upravljanja, ki zadevajo finančno poslovanje ter
  • opravlja druga dela.

2.  SLUŽBA ZA RAČUNOVODSTVO IN JAVNA NAROČILA

a)         področje računovodstva:

  • opravlja vse naloge s področja računovodskega poslovanja zavoda in knjigovodskega evidentiranja ter organizira in vodi sintetično evidenco vseh poslovnih dogodkov in analitične evidence,
  • skrbi za zakonitost in pravilnost računovodskega poslovanja zavoda ter skladnost izvajanja nalogz zakoni in predpisi ter splošnimi akti zavoda,
  • izdeluje letna in mesečna računovodska poročila o poslovanju ter zaključni račun,
  • izvaja sklepe organa upravljanja, ki zadevajo računovodsko poslovanje,
  • zagotavlja potrebne operativne finančno - računovodske evidence,
  • evidentira premoženje zavoda in ga vrednostno usklajuje z zakonskimi predpisi,
  • pripravlja računovodske analize in opravlja funkcijo računovodskega kontroliranja knjigovodskih listin ter odgovarja za pravilnost in ažurnost knjiženja,
  • sodeluje in koordinira dejavnost z ostalimi organizacijskimi enotami zavoda in zunanjimi pristojnimi institucijami,
  • izvaja finančni del opravil za prekrškovni organ,
  • pripravi podatke za potrebe inventurnega popisa sredstev in obveznosti do virov sredstev ter izvede uskladitev knjigovodskih evidenc z dejanskim stanjem, ugotovljenim s popisom,
  • izdaja, potrjuje in razčiščuje izpise odprtih postavk ter izdaja opomine,
  • arhivira knjigovodske listine in poslovne knjige zavoda v skladu s predpisi ter
  • opravlja druga dela.

b)         področje javnih naročil:

  • pripravlja terminski plan postopkov oddaje javnih naročil,
  • izvaja in vodi postopke javnih naročil, v katerih po potrebi sodeluje pravna služba zavoda,
  • sodeluje z naročniki v zavodu in s člani strokovnih komisij za izvedbo postopkov oddaje javnih
  • pripravlja sklepe o začetku postopkov, razpisne dokumentacije in objave na Portalu javnih naročil in spletni strani zavoda,
  • pripravlja pojasnila in spremembe razpisne dokumentacije do roka za oddajo ponudb,
  • zbira, odpira, pregleduje, preverja in ocenjuje ponudbe ter obvešča ponudnike o izbiri,
  • pripravlja predloge odločitev o oddaji javnih naročil in obvešča ponudnike o izbiri,
  • v sodelovanju s pravno službo zavoda vodi revizijske postopke in sodeluje z Državno revizijsko komisijo,
  • objavlja obvestila o oddaji javnih naročil na Portalu javnih naročil in spletni strani zavoda,
  • pripravlja končna poročila o oddanem javnem naročilu ter
  • opravlja druga dela.

3.  SLUŽBA ZA STATISTIKO IN ANALITIKO

  • vodi in nadzira postopke za izvedbo statističnih obdelav s področja obveznega pokojninskega in invalidskega zavarovanja,
  • pripravlja letne in mesečne statistične prikaze ter publikacije v slovenskem in angleškem jeziku,
  • pripravlja statistične podatke za službo za odnose z javnostmi zavoda in zunanje institucije oz. uporabnike,
  • izdeluje mesečne in letne statistične projekcije števila uživalcev pravic,
  • pripravlja statistične analize,
  • pripravlja matematične izračune in statistične teste za izdelavo anket,
  • je zavodov osnovni nosilec del in nalog pooblaščenega izvajalca državne statistike za področje obveznega pokojninskega in invalidskega zavarovanja, izpolnjuje Kodeks ravnanja državne statistike, redno sodeluje in letno poroča SURS-u o programu dela ter posreduje zahtevana poročila o delu,
  • sodeluje z zunanjimi institucijami v državi in tujini na področju statistike obveznega pokojninskega in invalidskega zavarovanja,
  • koordinira izdelavo Letnega poročila zavoda,
  • izdeluje letna in periodična poročila o delu zavoda ter
  • opravlja druga dela.

SEKTOR  INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJ

VODSTVO SEKTORJA

  • načrtuje, organizira, vodi in nadzira delo v sektorju ter opravlja druga opravila po nalogu generalnega direktorja zavoda,
  • izvaja ukrepe za usmerjanje in usklajevanje dela na svojem delovnem področju,
  • sodeluje pri upravljanju človeških virov znotraj sektorja, organizira in predlaga usposabljanja in izobraževanja za delavce sektorja ter razvija sistem notranjega prenosa znanj v sektorju,
  • pripravlja predloge za finančno načrtovanje glede letnih finančnih načrtov zavoda,
  • izvaja finančno načrtovanje na ravni sektorja,
  • skrbi za kakovost in ažurnost dela v sektorju ter pri tem uvaja potrebna orodja za načrtovanje in spremljanje dela,
  • koordinira delo služb sektorja z drugimi sektorji in območnimi enotami ter skrbi za pravilno, kvalitetno in pravočasno izvršitev nalog,
  • pripravlja oziroma sodeluje pri pripravi gradiv in analiz z delovnega področja sektorja,
  • sodeluje pri pripravi splošnih aktov s področja dejavnosti sektorja,
  • poroča generalnemu direktorju zavoda in organu upravljanja zavoda o delu sektorja in izvršenih nalogah,
  • kontrolira pravilnost uporabe zakonskih in drugih predpisov ter splošnih aktov zavoda,
  • koordinira in vodi dela v zvezi z modernizacijo in razvojem zavoda na področju informacijskih tehnologij,
  • uvaja nove metodologije dela, skrbi za uvajanje projektnih pristopov pri delu ter nadzira njihovo implementacijo,
  • upravlja širše področje razvoja informacijskega sistema, vključno s pripravo in upravljanjem arhitekture IS in razvojem metodologij razvoja,
  • razvija in upravlja informacijske modele,
  • upravlja širše področje informacijske in komunikacijske infrastrukture, vključno s pripravo in upravljanjem arhitekture,
  • na ravni sektorja načrtuje in vodi ter koordinira postopke nabave informacijske in komunikacijske opreme ter storitev, izvaja koordinacijo in skrbništvo pogodb,
  • predlaga politiko in skrbi za področje upravljanja informacijske varnosti,
  • predlaga politiko in tehnološke koncepte ter skrbi za področje elektronskega poslovanja,
  • skrbi za razvoj znanj s področja delovanja vodstva sektorja,
  • pripravlja razvojno strategijo za področje informacijskih tehnologij in sodeluje pri pripravi razvojnega programa zavoda,
  • sodeluje z zunanjimi institucijami pri medresorskih nalogah na področju informacijskih tehnologij,
  • svetuje uporabnikom pri vprašanjih s področja informacijskih tehnologij,
  • izvaja naloge poslovne in projektne administracije,
  • sodeluje pri prijavi na razpise za sofinanciranje prenove IKT ter
  • opravlja druga dela.

Direktor: mag. Edmond Pajk

Telefon: 01/474-56-02

1.  SLUŽBA ZA RAZVOJ INFORMACIJSKEGA SISTEMA

  • sodeluje pri izvedbi razvojnih programov, pripravlja izvedbene projekte in projekte računalniških obdelav,
  • izvaja naloge sistemske analize in načrtovanja poslovnih rešitev v skladu z veljavno metodologijo,
  • proučuje poslovne procese in predlaga izboljšave procesov in njihove informatiziranosti,
  • organizira baze podatkov in načrtuje informacijske modele,
  • skrbi za razvoj znanj na področju vodenja projektov, sistemske analize in načrtovanja aplikacij ter specifičnih znanj s področja dejavnosti zavoda,
  • izvaja razvoj, skrbništvo in vzdrževanje aplikacij na različnih vsebinskih področjih,
  • vodi in izvaja izvedbene projekte in naloge razvoja aplikacij,
  • izvaja razvoj na področju poslovne inteligence,
  • vodi postopke testiranja aplikacij,
  • sodeluje pri razvoju metodologij razvoja informacijskih rešitev,
  • sodeluje pri izvajanju javnih naročil za informacijsko tehnologijo ter izvaja skrbništvo pogodb,
  • dokumentira rešitve in izvaja administrativne naloge za podporo delovanja službe ter
  • opravlja druga dela.

2.  SLUŽBA ZA PROGRAMIRANJE IN UPRAVLJANJE APLIKACIJ

  • skrbi za razvoj znanj na področju izgradnje aplikacij v relevantnih tehnologijah, projektnega dela, specifičnih znanj,
  • izvaja naloge izgradnje aplikacij v različnih tehnoloških okoljih po nalogih,
  • upravlja delovanje aplikacij in izvaja naloge skrbništva,
  • sodeluje pri testiranju aplikacij,
  • predaja rešitve v nameščanje ali operativo,
  • skrbi za razvojna okolja in sodeluje pri razvoju metodologij razvoja informacijskih rešitev,
  • sodeluje pri izvajanju javnih naročil za informacijsko tehnologijo ter izvaja skrbništvo pogodb ter
  • opravlja druga dela

3.  SLUŽBA ZA UPRAVLJANJE STORITEV INFORMACIJSKEGA SISTEMA IN PODPORO UPORABNIKOM

  • skrbi za razvoj znanj na področju upravljanja sistemske programske in strojne opreme,
  • upravlja, namešča, vzdržuje in posodablja sistemsko programsko opremo, upravlja evidenco licenc, vzdržuje in vodi sistemske in uporabniške vsebine ter skrbi za tehnološka okolja,
  • upravlja, namešča, vzdržuje in posodablja sistemsko strojno opremo (glavni strežnik, strežniki, diskovna polja, arhivski sistemi …),
  • izvaja naloge podpore razvoju (priprave okolij, izvajanje operativnih nalog DBA, nameščanje aplikativne programske opreme - deploy),
  • razvija in implementira sistemske funkcije in drugo sistemsko programsko opremo,
  • preventivno in operativno skrbi za razpoložljivost, varnost, zanesljivost in optimalno delovanje storitev informacijskega sistema,
  • izvaja naloge operative:
    • izvaja obdelave na računalniškem sistemu,
    • izvaja prenos podatkov iz obrazcev na medije za obdelavo podatkov,
    • izvaja kontrolo zajetja podatkov,
    • skrbi za zaščito datotek in baz podatkov,
    • vodi evidence v zvezi z nosilci podatkov in
    • analizira in nadzoruje učinkovitost delovanja sistema.
  • izvaja uporabniško podporo za notranje in zunanje uporabnike sistema,
  • izvaja naloge skrbništva satelitskih aplikacij (aplikacij tretjih ponudnikov, nameščenih na infrastrukturi, ki jo zagotavlja sektor informacijskih tehnologij),
  • upravlja in razvija sistem za nadzor in merjenje delovanja storitev informacijskega sistema,
  • nadzira in meri delovanje storitev informacijskega sistema ter na osnovi meritev izboljšuje delovanje storitev ter predlaga izboljšave s ciljem doseganja zahtevanih ravni storitev,
  • sodeluje pri nadzoru in vzdrževanju delovanja infrastrukture varnega sistemska prostora,
  • izvaja naloge testiranja aplikacij,
  • izvaja objave vsebin na spletnem portalu,
  • sodeluje pri izvajanju javnih naročil za informacijsko tehnologijo in izvaja skrbništvo pogodb ter
  • opravlja druga dela.

4.  SLUŽBA ZA RAČUNALNIŠKE KOMUNIKACIJE IN UPORABNIŠKO OPREMO

  • skrbi za razvoj znanj na področju upravljanja omrežij, komunikacijske ter uporabniške računalniške opreme,
  • upravlja, namešča, vzdržuje in posodablja sistemsko komunikacijsko opremo, strežnike in uporabniško računalniško opremo ter sistemsko in namensko uporabniško programsko opremo na strežnikih in delovnih postajah uporabnikov, vzdržuje evidenco licenc,
  • upravlja omrežja in komunikacijsko opremo,
  • upravlja, namešča, vzdržuje in posodablja virtualizacijska okolja za strežnike in delovne postaje uporabnikov,
  • upravlja, namešča, vzdržuje in posodablja infrastrukturo ožičenja in el. napajanja za komunikacijsko, strežniško in uporabniško opremo,
  • pridobiva, upravlja in namešča digitalna potrdila za uporabnike ter informacijske sisteme in vzdržuje evidenco digitalnih potrdil,
  • upravlja in zagotavlja delovanje IP telefonije,
  • upravlja sistem za upravljanje mobilnih naprav in skrbi za razvoj mobilnih storitev za uporabnike,
  • zagotavlja nemoteno delovanje omrežij,
  • nudi pomoč uporabnikom pri neposredni uporabi informacijske tehnologije,
  • sodeluje pri izvajanju javnih naročil za informacijsko tehnologijo in izvaja skrbništvo pogodb,
  • izvaja naloge na področju zagotavljanja povezljivosti informacijskega sistema zavoda z informacijskim okoljem v okviru e-poslovanja zavoda,
  • nadzira in meri delovanje omrežij in komunikacijske ter uporabniške računalniške opreme ter na osnovi meritev izvaja in predlaga izboljšave,
  • sodeluje pri nadzoru in vzdrževanju delovanja infrastrukture varnega sistemskega prostora ter
  • opravlja druga dela

SEKTOR ZA NAKAZOVANJE POKOJNIN

VODSTVO SEKTORJA

  • načrtuje, organizira, vodi in nadzira delo v sektorju ter opravlja druga opravila po nalogu generalnega direktorja zavoda,
  • izvaja ukrepe za usmerjanje in usklajevanje dela na svojem delovnem področju,
  • sodeluje pri upravljanju človeških virov znotraj sektorja, predlaga usposabljanje in izobraževanje za delavce sektorja ter razvija sistem notranjega prenosa znanj v sektorju,
  • pripravlja predloge za finančno načrtovanje glede letnih finančnih načrtov zavoda,
  • skrbi za kakovost in ažurnost dela v sektorju ter pri tem uvaja potrebna orodja za načrtovanje in spremljanje dela,
  • koordinira delo služb sektorja z drugimi sektorji in območnimi enotami ter skrbi za pravilno, kvalitetno in pravočasno izvršitev nalog,
  • pripravlja oziroma sodeluje pri pripravi gradiv in analiz z delovnega področja sektorja,
  • sodeluje pri pripravi splošnih aktov s področja dejavnosti sektorja,
  • poroča generalnemu direktorju zavoda in organu upravljanja zavoda o delu sektorja in izvršenih nalogah,
  • kontrolira pravilnost in pravočasnost uporabe zakonskih in drugih predpisov ter splošnih aktov za nemoteno izplačevanje pokojnin in drugih dajatev,
  • skrbi za racionalno in učinkovito izrabo sredstev glede nabav blaga in storitev za področje nakazovanja pokojnin,
  • vodi potrebne aktivnosti za zniževanje izdatkov plačilnega prometa,
  • koordinira in vodi dela v zvezi z modernizacijo in razvojem zavoda s področja nakazovanja pokojnin,
  • sodeluje s pristojnimi institucijami v RS in tudi tujimi nosilci zavarovanja glede izplačil pokojnin ter
  • opravlja druga dela.

Direktor: Marjetka Medved Mrvar

Telefon: 01/474-56-85

1.  SLUŽBA ZA NAKAZOVANJE POKOJNIN

  • organizira, vodi in koordinira delo med oddelki v službi s ciljem zagotavljati učinkovito in pravilno nakazovanje pokojnin in drugih dajatev ter obračunavanje prepovedi na pokojninah,
  • predlaga direktorju sektorja ukrepe za usmerjanje in usklajevanje dela na svojem delovnem področju upoštevajoč proučevanje pravnih podlag,
  • oblikuje predloge za modernizacijo delovnega procesa v oddelkih službe v sodelovanju s službo za nadzor in finančno evidenco nakazovanja pokojnin,
  • sodeluje z drugimi organizacijskimi enotami in zunanjimi institucijami,
  • pripravlja navodila, okrožnice, opozorila, naloge in druge dokumente v smeri pravilnega in enotnega poslovanja,
  • skrbi za kvaliteto dela in ažurnost dela v službi za nakazovanje pokojnin,
  • pripravlja poročila o rezultatih dela ter predloge izboljšav,
  • izvaja nadzorne kontrole v okviru službe ter
  • opravlja druga dela.

a)         Oddelek za nakazovanje pokojnin

  • izvršuje posamične akte o priznanju ali ukinitvidajatev in vseh kasneje nastalih sprememb v smeri priprave podatkov tako za izvedbo rednih mesečnih izplačil v bodoče kot za izvedbo izplačil pripadajočih zapadlih denarnih dajatev za nazaj oziroma za izvedbo obračuna preplačila,
  • pripravlja podatke za pravilen obračun akontacije dohodnine od pokojninskih in drugihdajatev,
  • evidentira podatke o nakazilih s strani tujih nosilcev zavarovanja v dobro zavoda in podatke o tuji pokojnini za potrebe obračunov dodatkov k tuji pokojnini,
  • preverja upravičenost do nadaljnjega izplačevanja pokojninskih in invalidskih dajatev preko potrdil o šolanju, potrdil o živetju ter preko obvestil o smrti in drugih dokazil,
  • izvaja različne kontrolne mehanizme za preprečevanje nastanka preplačil,
  • pripravlja zahtevnejša potrdila,specifikacije in terjatve terodgovore in pojasnila na zahteve strank in drugih institucij,
  • izvaja prijave, odjave in spremembe prijav iz obveznega zdravstvenega zavarovanja za uživalce pokojnin in nadomestil,
  • sodeluje pri testiranju in uvajanju aplikativnih rešitev ter potrjuje pravilnost le-teh ter
  • opravlja druga dela.

2.  SLUŽBA ZA NADZOR IN FINANČNO EVIDENCO NAKAZOVANJA POKOJNIN

  • organizira, vodi in koordinira delo v službi s ciljem zagotavljanja učinkovitega in pravilnega nakazovanja pokojnin in drugih denarnih dajatev,
  • oblikuje predloge za modernizacijo delovnega procesa službe v sodelovanju s službo za nakazovanje pokojnin,
  • pripravlja poročila o rezultatih dela ter predloge izboljšav,
  • nadzoruje pravilnost in pravočasnost nakazovanja denarnih dajatev,
  • kontrolira pravilnost vloženih prijav in odjav ter sprememb prijav v obvezno zdravstveno zavarovanje za uživalce pokojninskih in invalidskih dajatev,
  • nadzoruje finančno pravilnost rednih, izrednih in drugih nakazil procesiranih preko sistema SEPA,
  • sodeluje z drugimi organizacijskimi enotami, organi, in zunanjimi institucijami,
  • rešuje sporne zadeve glede nakazovanja pokojnin,
  • sodeluje pri testiranju konkretnih aplikativnih rešitev ter potrjuje pravilnost le-teh,
  • izvaja kontrolne mehanizme z namenom preprečevanja neupravičenih izplačil preko dnevno prejetih obvestil o smrti, ki so podlaga za ustavitev izplačila in obračunava terjatve za nakazila po smrti ter zagotavlja evidence takšnih terjatev,
  • zagotavlja uživalcem letna potrdila o izplačilu pokojnin ter drugih denarnih dajatev,
  • vodi finančno in statistično evidenco s področja nakazovanja pokojnin ter
  • opravlja druga dela.

3. ODDELEK ZA INFORMACIJE O NAKAZOVANJU

  • podaja splošne in konkretne informacije upokojencem s področja nakazovanja pokojnin,
  • izdaja razna potrdila upokojencem, zavarovancem in pravnim osebam,
  • pripravlja pisne odgovore na zaprosila zavarovancev, upokojencev, pravnih oseb, državnih institucij ter drugih,
  • pripravlja potrdila za izdajo odločb o preplačilu za območne enote,
  • izvaja kontrolne mehanizme v zvezi s posredovanjem obrazcev potrdil o živetju ter
  • opravlja druga dela.

4. ODDELEK ZA ODTEGLJAJE IN PREPOVEDI

  • izvršuje davčne in sodne sklepe ter administrativne prepovedi,
  • vodi finančno in statistično evidenco s področja odtegovanja od pokojnin,
  • podaja splošne in konkretne informacije upokojencem s področja odtegovanja od pokojnin in drugih dajatev,
  • pripravlja pisne odgovore za upokojence in upnike,
  • vodi in vzdržuje evidenco o pridržanih sredstvih in druge evidence,
  • izvaja kontrolne mehanizme za potrebe pravilne realizacije izvršilnih naslovov ter
  • opravlja druga dela.

 

SEKTOR ZA PRAVNE, KADROVSKE IN ORGANIZACIJSKE ZADEVE

VODSTVO SEKTORJA

Direktorica: mag. Ajša Hajzeri

Telefon: 01/474-54-26

 

1. PRAVNA SLUŽBA

a)         splošno pravno področje:

  • v obsegu pooblastil zastopa zavod pred sodišči in drugimi pristojnimi organi; pripravlja tožbe, odgovore na tožbe, pripravljalne vloge, redna in izredna pravna sredstva, izvršilne predloge in prijave terjatev,
  • daje pravna mnenja in pravno pomoč ter opozarja na zakonitost poslovanja,
  • rešuje pravne zadeve v zvezi z upravljanjem premoženja zavoda,
  • rešuje in vodi postopke v zvezi z odškodninskimi in regresnimi zahtevki, insolvenčnimi postopki, preplačili in delovnopravnimi zadevami,
  • sestavlja in pregleduje pogodbe, anekse in sporazume ter jih pravno parafira,
  • po potrebi sodeluje v postopkih javnega naročanja,
  • sodeluje pri pripravi osnutkov splošnih aktov zavoda, jih pripravlja in skrbi za njihovo uskladitev,
  • skrbi za pooblastila v zavodu ter njihovo pravilnost in ažurnost ter vodi evidenco,
  • pripravlja naloge za plačilo dosojenih zneskov po odločbah sodišč, stroškov postopka in izvedenin sodnim izvedencem,
  • opravlja ustrezna dela/naloge, ki jih zahteva nova zakonodaja oziroma spremembe zakonodaje,
  • vodi register pogodb zavoda,
  • vodi evidenco terjatev in obveznosti zavoda v zadevah, ki jih vodi pravna služba,
  • nudi pravno in drugo pomoč organom, organizacijam, ter zavarovancem v splošnih in konkretnih zadevah iz izvajanja zavarovanja,
  • vodenje pravnih zadev v zvezi z nepremičninami zavoda v sodelovanju z gospodarsko tehnično službo,
  • vodi postopke in odloča o zahtevah za dostop do informacij javnega značaja ter
  • opravlja druga dela

b)         zastopanje na področju izvajanja zavarovanja:

  • skladno s pooblastili zastopa zavod v socialnih sporih pri sodiščih,
  • pripravlja odgovore na tožbe, pripravljalne vloge, pritožbe, odgovore na pritožbe in izredna pravna sredstva v imenu zavoda kot tožene stranke na področju izvajanja pokojninskega in invalidskega zavarovanja,
  • pripravlja pravna mnenja in nudi pravno pomoč v zadevah iz pokojninskega in invalidskega zavarovanja,
  • nudi pravno in drugo pomoč organom, organizacijam, ter zavarovancem v splošnih in konkretnih zadevah iz izvajanja zavarovanja,
  • pripravlja naloge za plačilo stroškov in izvedenin sodnim izvedencem v sodnih sporih ter
  • opravlja druga dela

2. SLUŽBA ZA RAZVOJ KADROV IN UPRAVLJANJE  POSLOVNIH PROCESOV

a)         kadrovsko področje:

  • ugotavlja, analizira in izvaja dejavnost na področju razvoja kadrov,
  • upravlja s človeškimi viri znotraj zavoda,
  • operativno izvaja kadrovsko politiko v zavodu,
  • pripravlja predloge izobraževanja in operativno vodi posamezne izobraževalne aktivnosti,
  • skrbi za preventivne zdravstvene preglede zaposlenih,
  • skrbi za izvajanje predpisov s področja delovnih razmerij, izobraževanja in družbenega standarda,
  • vodi postopke v zvezi s pripravništvom, štipendiranjem, delovno prakso dijakov in študentov ter uvajanjem novih zaposlenih,
  • vodi postopke v zvezi z imenovanjem izvedencev zavoda,
  • skrbi za krepitev motivacije, občutek pripadnosti, povezanosti in odgovornosti zaposlenih,
  • vodi kadrovsko evidenco, statistiko in personalni arhiv
  • vodi in izvaja evidence prisotnosti zaposlenih ter
  • opravlja druga dela.

b)         področje upravljanja  poslovnih procesov:

  • analizira aktivnosti posameznih nalog procesa dela in določi ustrezne normative,
  • izdela sistem ponderiranja, vezan na postopke in na smiselne vrste opravil,
  • sodeluje pri pripravi in spremlja plane dela zavoda,
  • na podlagi prejetih letnih in periodičnih poročil o delu pripravi analizo ter predlaga in izvaja ukrepe za izboljšanje rezultatov dela,
  • izvaja primerjalno analizo in prilagaja poslovanje zavoda najučinkovitejšim praksam drugih organizacij,
  • analizira poslovne procese in predlaga ukrepe za sodobnejše in učinkovitejše poslovanje,
  • spremlja in razvija metode nagrajevanja po uspehu ter predlaga ustrezne ukrepe,
  • pripravlja, usklajuje in dopolnjuje akte s področja sistemizacije in vrednotenja delovnih mest v zavodu ter sistema plač v zavodu,
  • organizira, koordinira in izvaja dejavnosti za sistem vodenja kakovosti,
  • vodi in nadzira spremembe registra tveganj,
  • sodeluje pri načrtovanju in razvoju informacijskih rešitev ter
  • opravlja druga dela.

c)         področje projektnega vodenja:

  • koordinira pripravo projektov in kontrolira njihovo uresničevanje,
  • vodi in sodeluje pri posamičnih projektih,
  • nudi pomoč pri pripravi zagonskih elaboratov projektov,
  • centralno vodi projektno dokumentacijo ter
  • opravlja druga dela.

SEKTOR ZA SPLOŠNE ZADEVE

VODSTVO SEKTORJA

  • načrtuje, organizira, vodi in nadzira delo v sektorju ter opravlja druga opravila po nalogu generalnega direktorja zavoda,
  • izvaja ukrepe za usmerjanje in usklajevanje dela na svojem delovnem področju,
  • sodeluje pri upravljanju človeških virov znotraj sektorja, predlaga usposabljanja in izobraževanja za delavce sektorja ter razvija sistem notranjega prenosa znanj v sektorju,
  • izvaja finančno načrtovanje na ravni sektorja,
  • koordinira in načrtuje pripravo ter izdelavo načrta tekočega vzdrževanja in plan investicijskih odhodkov zavoda,
  • skrbi za kakovost in ažurnost dela v sektorju ter pri tem uvaja potrebna orodja za načrtovanje in spremljanje dela,
  • koordinira delo služb sektorja z drugimi sektorji in območnimi enotami ter skrbi za pravilno, kvalitetno in pravočasno izvršitev nalog,
  • pripravlja oziroma sodeluje pri pripravi gradiv in analiz z delovnega področja sektorja,
  • sodeluje pri pripravi splošnih aktov s področja dejavnosti sektorja,
  • poroča generalnemu direktorju zavoda in organu upravljanja zavoda o delu sektorja in izvršenih nalogah,
  • kontrolira pravilnost uporabe zakonskih in drugih predpisov ter splošnih aktov zavoda ter
  • opravlja druga dela.

Direktor: mag. Darko Butina

Telefon: 01/474-56-10

1.  CENTRALNA GLAVNA PISARNA

  • predpisuje enotno urejanje dokumentarnega in arhivskega gradiva,
  • usklajuje in nadzira ravnanje z dokumentarnim gradivom v notranjih organizacijskih enotah ter pri delavcih zavoda,
  • sodeluje pri projektih, povezanih s področjem upravljanja z dokumentarnim gradivom,
  • koordinira delo glavnih pisarn zavoda,
  • ureja in skrbi za stalno zbirko zavoda,
  • sodeluje s pristojnim arhivom v zvezi z urejanjem in varovanjem dokumentarnega in arhivskega gradiva,
  • skrbi za naročanje publikacij in strokovne literature,
  • izvaja oziroma koordinira dela na področju registrov v zavodu,
  • upravlja in skrbi za ažurnost registra oseb ter koordinira naloge za izboljšanje kakovosti podatkov,
  • zagotavlja enotnost postopkov pri upravljanju registra oseb ter
  • opravlja druga dela.

2. ODDELEK ZA EVIDENTIRANJE DOKUMENTARNEGA GRADIVA

  • opravlja dela v zvezi z upravljanjem z dokumentarnim gradivom,
  • evidentira zadeve, dosjeje in dokumente,
  • pripravlja dokumentarno gradivo za zajem,
  • vodi rokovnike,
  • opravlja naloge sprejemnega prostora oz. vložišča,
  • opravlja naloge informacijske pisarne,
  • opravlja administrativno manipulativna dela ter
  • opravlja druga dela.

3. ODDELEK ZA SPREJEM, PRIPRAVO IN ODPREMO

  • opravlja dela v zvezi z upravljanjem z dokumentarnim gradivom,
  • sprejema, razdeljuje in odpravlja dokumentarno gradivo,
  • pripravlja dokumentarno gradivo za zajem v elektronsko obliko,
  • opravlja zajem in pretvorbo dokumentarnega gradiva v elektronsko obliko,
  • ureja in skrbi za tekočo in stalno zbirko,
  • opravlja kurirska dela,
  • opravlja administrativno manipulativna dela ter
  • opravlja druga dela.

4. ODDELEK ZA DIGITALIZACIJO IN MIKROFILM

  • opravlja dela v zvezi z upravljanjem z dokumentarnim gradivom,
  • koordinira pripravo in zajem dokumentarnega gradiva na organizacijskih enotah zavoda,
  • pripravlja dokumentarno gradivo za zajem v elektronsko obliko,
  • opravlja zajem in pretvorbo dokumentarnega gradiva v elektronsko obliko,
  • pretvarja gradivo v elektronsko obliko za dolgoročno hrambo,
  • ureja in skrbi za dokumentarno in arhivsko gradivo v mikrofilmski obliki,
  • digitalizira mikrofilme,
  • izdaja mikrofilmske kopije ter
  • opravlja druga dela.

5. GOSPODARSKO-TEHNIČNA SLUŽBA

Gospodarsko-tehnično področje:

  • pripravlja in izvaja načrt tekočega vzdrževanja in plan investicijskih odhodkov, ki zajema: nakup zgradb in prostorov ter zemljišč, novogradnje, rekonstrukcije in adaptacije, nakup prevoznih sredstev, nakup opreme in drugih osnovnih sredstev, investicijsko vzdrževanje in študije o izvedbi projektov, projektne dokumentacije, nadzor in investicijski inženiring,
  • pripravlja tehnični del razpisne dokumentacije za javna naročila,
  • sodeluje pri pripravi razpisne dokumentacije in pogodb za oddajo javnih naročil,
  • sodeluje pri postopkih izbire zunanjih izvajalcev za večja vzdrževalna ali investicijska dela in koordinira ter nadzira potek izvedbenih del,
  • organizira in izvaja redna vzdrževalna dela v prostorih zavoda,
  • organizira in nadzira zunanje izvajalce pri izvajanju izrednih vzdrževalnih del, servisov in popravil,
  • odgovarja za brezhibnost naprav na objektih,
  • vzdržuje in opravlja manjša popravila vgrajene in premične notranje opreme ter talnih, stropnih in stenskih oblog,
  • skrbi za tekoče vzdrževanje objektov in naprav ter
  • opravlja druge naloge.

Področje varnosti in zdravja pri delu:

  • planira, organizira, vodi, koordinira in odgovarja za delo na področju varnosti in zdravja pri delu ter zaščite in reševanja v zavodu,
  • planira, organizira, vodi, koordinira in odgovarja za delo na področju varnosti in požarne varnosti v zavodu in skrbi za nadzor nad izvajanjem ukrepov in aktivnosti iz varstva pred požarom,
  • usklajuje delo z zunanjimi in ostalimi izvajalci storitev iz navedenih področij delovanja ter sodeluje z državnimi in drugimi organi pri izvajanju posameznih ukrepov in aktivnosti s področij: varnosti in zdravja pri delu, varstva pred požarom, varnosti in zaščite ter varovanja,
  • organizira izvajanje izobraževanja požarne varnosti ter
  • opravlja druga dela.

6. ODDELEK ZA NABAVO IN EKONOMAT

  • pripravlja in izvaja letni plan nabav in usklajuje nabave z računovodstvom,
  • pripravlja tehnični del razpisne dokumentacije za nekatera javna naročila za blago in storitve,
  • izvaja postopke nabave po enostavnem evidenčnem postopku ter o tem vodi ustrezne evidence,
  • izvaja postopke prevzema in distribucije potrošnega materiala, drobnega inventarja in osnovnih sredstev,
  • vodi skladišče in evidence materiala ter skrbi za potrebne zaloge materiala,
  • vodi evidenco osnovnih sredstev in drobnega inventarja ter opremlja osnovna sredstva z inventarnimi številkami,
  • arhivira knjigovodske listine in poslovne knjige zavoda v skladu s predpisi,
  • skrbi za urejenost prostorov za delo in za red in čistočo poslovnih prostorov,
  • vodi, organizira in nadzira posredovanje telefonskih pogovorov na centrali,
  • skrbi za vozni park zavoda ter
  • opravlja druga dela.

 

 

Informativni izračun datuma upokojitveNa izračun

Uradne ure in kontakti

Zavod za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije
Kolodvorska ulica 15, Ljubljana

 

Zavod po telefonu ves poslovni čas nudi splošne informacije o pravicah in obveznostih iz pokojninskega in invalidskega zavarovanja.

Informacije o konkretnem postopku lahko pridobite osebno v času uradnih ur.

 

Tel
Fax
01 4745 100
+386 1 432 10 46
E-naslov informacije@zpiz.si
Uradne ure
Ponedeljek in torek
Sreda
Petek

8-12 in 13-15
8-12 in 13-17
8-13
Poslovni čas
Ponedeljek, torek in četrtek
Sreda
Petek

8-15
8-17
8-13
Kontaktni center je razdeljen po področjih informacij za stranke: Telefonske številke:
Informacije o bremenitvah prejemkov, ki vam jih nakazuje zavod 01 4745 901
Druge informacije o nakazilih zavoda 01 4745 902
Informacije o uveljavljanju pravic s področja pokojninskega zavarovanja 01 4745 903
Informacije o uveljavljanju pravic s področja invalidskega zavarovanja 01 4745 904
Informacije o uveljavljanju pravic s področja mednarodnega zavarovanja 01 4745 905
Informacije v zvezi s posredovanjem podatkov na obrazcih i-REK in M4 01 4745 906
Informacije glede obvestil o neobračunanih prispevkih 01 4745 907
Informacije o obdobjih zavarovanja, osnovah in prispevkih 01 4745 908
Pomoč uporabnikom elektronskih storitev eZPIZ in BiZPIZ 01 4745 909
Elektronska storitev Informacije o stanju zadeve 01 4745 999
Elektronska storitev o zadnjih nakazilih zavoda 01 4745 998