Centrala
VODSTVO ZAVODA
Delovno področje in pooblastila generalnega direktorja opredeljujejo splošni akti zavoda.
Ostale dejavnosti vodstva so:
- vodenje in koordiniranje dela zavoda,
- predstavljanje in zastopanje zavoda,
- skrb za uresničevanje temeljnega poslanstva zavoda,
- komuniciranje z javnostmi,
- načrtovanje organizacije in koordinacije delovnih procesov v zavodu,
- usmerjanje in koordinacija dela organizacijskih enot zavoda,
- usmerjanje in sodelovanje pri uresničevanju raziskovalnega dela, namenjenega izpopolnjevanju sistema pokojninskega in invalidskega zavarovanja,
- sodelovanje z organi, organizacijami in predstavniki institucij znotraj države pri obravnavi pokojninskega in invalidskega zavarovanja in drugih področij, povezanih z njim, pomembnih za učinkovito, kvalitetno ter uspešno delo zavoda,
- sodelovanje z mednarodnimi organi, organizacijami in predstavniki institucij pri obravnavi problematike, povezane s pokojninskim in invalidskim zavarovanjem in njegovim uresničevanjem ter učinkovitim, kvalitetnim in uspešnim delom zavoda ter
- opravljanje drugih del, nujnih za učinkovito, kvalitetno in uspešno upravljanje.
Generalni direktor: Marijan Papež
Telefon: 01/474-56-14
- izvaja notranje revidiranje po strokovnih pravilih za notranje revidiranje na podlagi predpisov in letnega načrta notranjega revidiranja,
- revidira vse poslovne funkcije na različnih ravneh poslovanja zavoda z namenom izboljševanja poslovanja zavoda,
- sistematično analizira in vrednoti poslovna tveganja in sisteme notranjih kontrol z namenom:
- učinkovitega in gospodarnega poslovanja ter doseganja ciljev zavoda,
- ugotavljanja in ocenjevanja tveganj pri doseganju ciljev,
- smotrne uporabe virov,
- spoštovanja sprejetih postopkov, zakonov in drugih predpisov,
- varovanja premoženja pred izgubami zaradi vseh vrst nepravilnosti,
- poenotenja in racionalnosti delovnih postopkov,
- ugotavljanja nepravilnosti in pomanjkljivosti pri poslovanju zavoda, njihovega odpravljanja ter stalnega izboljševanja poslovanja zavoda in zagotavljanja celovitosti, točnosti in zanesljivosti informacij, obračunov in podatkov.
- izvaja svetovanje predvsem na področju upravljanja, postopkih vodenja, obvladovanj
- tveganj in notranjih kontrolah,
- nudi zunanjim revizijskim in nadzornim organom ustrezno pomoč v okviru svojih pristojnosti in odgovornosti ter
- opravlja druga dela.
Vodja: mag. Elizabeta Vegel
Telefon: 01/474-56-71
a) odnosi z javnostmi, strokovna in administrativna dela:
- organizira, vodi in usklajuje delo na področju odnosov z javnostmi,
- koordinira odnose z mediji,
- organizira in pripravlja predstavitev dejavnosti in dela zavoda javnosti ter koordinira pripravo promocijskega gradiva s statističnimi podatki PIZ,
- zagotavlja pripravo javnih informacij s področja izvajanja pokojninskega, invalidskega in mednarodnega zavarovanja,
- skrbi za oblikovanje in ažuriranje spletne strani zavoda, intraneta ter teleteksta,
- skrbi za informiranost dejavnosti zavoda v glasilu "Vzajemnost" in drugih medijih,
- pripravlja in ureja interno glasilo "Informacije",
- organizira ugotavljanje in analizo zadovoljstva javnosti in strank,
- ugotavlja in analizira zadovoljstvo zaposlenih zavoda,
- lektorira in opravlja redakcijo vseh pomembnejših gradiv,
- zbira, ureja in hrani dokumentacijsko in arhivsko gradivo organov zavoda ter
- opravlja druga dela.
b) delo za organ zavoda:
- skrbi za pripravo gradiv za seje organa zavoda,
- sodeluje z organom zavoda pri oblikovanju sklepov, stališč in poslovnih odločitev in skrbi za realizacijo sklepov in stališč organa zavoda ter
- strokovno vodi, pripravlja in koordinira volilne postopke za organ zavoda.
c) informacije javnega značaja:
- skrbi za nemoteno zagotavljanje informacij javnega značaja ter za dostop do informacij javnega značaja,
- skrbi za katalog informacij javnega značaja.
Vodja: Lidija Šubelj
Telefon: 01/474-51-55; 01/474-56-13
- načrtuje, organizira, vodi in nadzira delo v sektorju ter opravlja druga opravila po nalogu generalnega direktorja zavoda,
- izvaja ukrepe za usmerjanje in usklajevanje dela na svojem delovnem področju,
- sodeluje pri upravljanju človeških virov znotraj sektorja, predlaga usposabljanja in izobraževanja za delavce sektorja ter razvija sistem notranjega prenosa znanj v sektorju,
- pripravlja predloge za finančno načrtovanje glede letnih finančnih načrtov zavoda,
- skrbi za kvalitetno in ažurno reševanje zahtevkov v sektorju,
- skrbi za kakovost in ažurnost dela v sektorju ter pri tem uvaja potrebna orodja za načrtovanje in spremljanje dela,
- koordinira delo služb sektorja z drugimi sektorji in območnimi enotami ter skrbi za pravilno, kvalitetno in pravočasno izvršitev nalog,
- pripravlja oziroma sodeluje pri pripravi gradiv in analiz z delovnega področja sektorja,
- sodeluje pri pripravi splošnih aktov s področja dejavnosti sektorja,
- poroča generalnemu direktorju zavoda in organu upravljanja zavoda o delu sektorja in izvršenih nalogah,
- kontrolira pravilnost uporabe zakonskih in drugih predpisov ter splošnih aktov zavoda,
- sodeluje pri načrtovanju in razvoju informacijskih rešitev,
- svetuje na področju izvajanja zavarovanja,
- predlaga generalnemu direktorju zavoda ukrepe za usmerjanje in usklajevanje dela območnih enot v zvezi z izvajanjem,
- oblikuje razvojno strategijo na posameznih področjih izvajanja zavarovanja ter
- opravlja druga dela.
Direktor: dr. Andraž Rangus
Telefon: 01/474-56-04
- vodi postopek in rešuje zahteve za varstvo pravic zavarovancev iz pokojninskega in invalidskega zavarovanja,
- izvaja kontrolo pravilnosti in enotnosti izvajanja predpisov in delovnih postopkov pokojninskega in invalidskega zavarovanja na območnih enotah,
- opravlja revizijo v pritožbenih postopkih,
- spremlja tekočo zakonodajo in z njo seznanja delavce zavoda,
- pripravlja analize, poročila in druga strokovna gradiva s področja izvajanja pokojninskega in invalidskega zavarovanja,
- nudi strokovno pomoč delavcem zavoda s področja pokojninskega in invalidskega zavarovanja,
- pripravlja in sodeluje pri oblikovanju obrazcev ter drugih delovnih pripomočkov za racionalnejše delo v izvajanju pokojninskega in invalidskega zavarovanja,
- nudi pravno in drugo pomoč organom, organizacijam, ter zavarovancem v splošnih in konkretnih zadevah izvajanja pokojninskega in invalidskega zavarovanja,
- pripravlja strokovna gradiva za organ zavoda ter
- opravlja druga dela.
- vodi postopek in rešuje zahteve za varstvo pravic zavarovancev iz mednarodnega zavarovanja,
- izvaja revizijo pozitivnih odločb o priznanju pravic na I. stopnji po mednarodnih predpisih in revizijo v pritožbenih postopkih,
- v okviru pooblastil nastopa kot organ za zvezo s tujimi nosilci zavarovanja ter pripravlja, organizira in izvaja sestanke organov za zvezo,
- zbira pripombe, predloge in pripravlja izhodišča ter stališča za meddržavne razgovore in na njih sodeluje,
- skrbi za zapise in informacije o teh razgovorih in jih posreduje delavcem zavoda,
- spremlja izvajanje mednarodnih predpisov in problematiko ter jo posreduje pristojnemu organu in po potrebi predlaga ustrezno ukrepanje,
- daje pojasnila v zvezi z izvajanjem mednarodnih predpiso vin kontrolira pravilnost uporabe mednarodnih predpisov,
- spremlja domačo zakonodajo in obvešča druge organe za zvezo o spremembah in skrbi za informacije o spremembah pogojev za upokojitev po tujih zakonodajah ter z njimi seznanja delavce zavoda,
- nudi strokovno pomoč delavcem zavoda pri izvajanju mednarodnega zavarovanja,
- pripravlja in sodeluje pri oblikovanju obrazcev ter drugih delovnih pripomočkov za racionalnejše delo v izvajanju mednarodnega zavarovanja,
- nudi pravno in drugo pomoč organom, organizacijam, ter zavarovancem v splošnih in konkretnih zadevah iz izvajanja mednarodnega zavarovanja,
- pripravlja strokovna gradiva za organ zavoda,
- lektorira in prevaja strokovna gradiva ter
- opravlja druga dela.
- izvaja revizijo pozitivnih odločb o priznanju pravice na I. stopnji iz pokojninskega in invalidskega zavarovanja,
- ugotavlja in predlaga ukrepe za odpravo napak pri izvajanju zavarovanja na I. stopnji,
- nudi strokovno pomoč delavcem zavoda pri izvajanju pokojninskega in invalidskega zavarovanja,
- pripravlja strokovna gradiva za organ zavoda ter
- opravlja druga dela.
- organizira in vodi matično evidenco zavarovancev,
- skrbi za pravilno evidentiranje splošnih in posebnih podatkov o zavarovancih ter podatkov o pokojninski dobi, plači, nadomestilih plače in plačanih prispevkih, ki so podlaga za priznanje in odmero pravic iz obveznega zavarovanja ter daje o tem podatke,
- usklajuje delo območnih enot v zvezi z evidentiranjem, javljanjem in registriranjem sporočenih podatkov,
- vodi postopek in rešuje zahteve za varstvo pravic iz naslova lastnosti zavarovanca,
- vodi postopek in rešuje zahteve za varstvo pravic iz naslova vlog za vračilo dela prispevkov,
- vodi postopek in rešuje zahteve za varstvo pravic zavarovancev iz naslova prenosa pokojninskih pravic,
- vodi postopke ugotavljanja štetja dobe v povečanem trajanju in sodeluje s komisijo za ugotavljanje delovnih mest, kjer se zavarovalna doba šteje v povečanem trajanju,
- izvaja ukrepe za kvaliteto dela in ažurnost na svojem področju,
- nudi pravno in strokovno pomoč območnim enotam, organizacijam ter občanom pri izpolnjevanju njihovih dolžnosti in uveljavljanju pravic, ki jih imajo po predpisih o matični evidenci,
- skrbi za dopolnjevanje in vodenje ustreznih evidenc o zavarovancih in zavezancih za prispevek,
- oblikuje predloge za modernizacijo in uporabo računalniških obdelav s področja matične evidence ter zagotavlja uporabo podatkov matične evidence za potrebe izvajanja zavarovanja,
- sodeluje z zunanjimi institucijami glede obveznih socialnih zavarovanj,
- pripravlja mnenja k načrtom finančnih reorganizacij pravnih in fizičnih oseb v postopkih prisilnih poravnav,
- skrbi za pravilnost in poenotenje delovnih postopkov na OE,
- pripravlja in sodeluje pri oblikovanju obrazcev ter drugih delovnih pripomočkov za racionalnejše delo na področju matične evidence,
- pripravlja strokovna gradiva za organe zavoda ter
- opravlja druga dela.
- načrtuje, organizira, vodi in nadzira delo v sektorju ter opravlja druga opravila po nalogu generalnega direktorja zavoda,
- izvaja ukrepe za usmerjanje in usklajevanje dela na svojem delovnem področju,
- sodeluje pri upravljanju človeških virov znotraj sektorja, predlaga usposabljanja in izobraževanja za delavce sektorja ter razvija sistem notranjega prenosa znanj v sektorju,
- pripravlja predloge za finančno načrtovanje glede letnih finančnih načrtov zavoda,
- skrbi za kakovost in ažurnost dela v sektorju ter pri tem uvaja potrebna orodja za načrtovanje in spremljanje dela,
- koordinira delo služb sektorja z drugimi sektorji in območnimi enotami ter skrbi za pravilno, kvalitetno in pravočasno izvršitev nalog,
- pripravlja oziroma sodeluje pri pripravi gradiv in analiz z delovnega področja sektorja,
- sodeluje pri pripravi splošnih aktov s področja dejavnosti sektorja,
- sodeluje pri načrtovanju in razvoju informacijskih rešitev,
- poroča generalnemu direktorju zavoda in organu upravljanja zavoda o delu sektorja in izvršenih nalogah,
- skrbi za kvalitetno in ažurno reševanje zahtevkov v sektorju,
- kontrolira pravilnost uporabe zakonskih in drugih predpisov ter splošnih aktov zavoda,
- svetuje na področju invalidskega zavarovanja, izvedenstva in delovanja izvedenskih organov,
- vodi strokovna posvetovanja invalidskih komisij z namenom, da se usklajujejo skupni kriteriji za izvedenska mnenja in zagotovi uporabo sodobnih dosežkov na področju zdravljenja, rehabilitacije in ustrezne delazmožnosti,
- spremlja in analizira gibanje invalidizacije in predlaga ukrepe za njeno zmanjšanje,
- skrbi za pravilnost pri nagrajevanju dela izvedencev,
- kontrolira in potrjuje napotnice za izvajalce storitev poklicne rehabilitacije,
- pripravlja dokumentacijo za generalnega direktorja zavoda in svet zavoda v postopku imenovanja izvedencev ter
- opravlja druga dela.
Direktor: mag. Dean Premik
Telefon: 01/520-84-47
- daje izvedenska mnenja v postopkih za varstvo pravic zavarovancev,
- spremlja in analizira gibanje invalidizacije in predlaga ukrepe za njeno zmanjšanje,
- analizira in poroča o delu in problematiki dela invalidskih komisij na območnih enotah,
- usmerja in usklajuje delo senatov invalidskih komisij,
- proučuje doktrino ocenjevanja delazmožnosti in oblikuje predloge temeljnih izrekov za ocenjevanje,
- vodi strokovna posvetovanja invalidskih komisij z namenom, da se usklajujejo skupni kriteriji za izvedenska mnenja in zagotovi uporabo sodobnih dosežkov na področju zdravljenja, rehabilitacije in ustrezne delazmožnosti ter pripravlja gradiva v zvezi s tem,
- sodeluje na strokovnih posvetih s strokovnimi kolegiji posameznih klinik, Institutom za medicino dela, Zavodom za varstvo pri delu, drugimi institucijami in službami,
- izvaja notranjo kontrolo izvedenskih mnenj IK II. stopnje in seznanja izvedence IK II. stopnje o izsledkih kontrole,
- pripravlja obrazce delovne, medicinske in druge dokumentacije, ki so potrebni za nemoteno delovanje IK II. stopnje ter
- opravlja druga dela.
- daje izvedenska mnenja v postopkih za uveljavljanje pravic na I. stopnji,
- koordinira delo invalidskih komisij I. stopnje,
- skrbi za kvalitetno in ažurno delo invalidskih komisij,
- usmerja in usklajuje delo senatov invalidske komisije I. stopnje,
- pripravlja poročila in izpostavlja problematiko invalidskih komisij I. stopnje,
- opravlja administrativna dela za izvedence,
- izvaja notranjo kontrolo izvedenskih mnenj IK I. stopnje in seznanja izvedence IK I. stopnje o izsledkih kontrole,
- pripravlja obrazce delovne, medicinske in druge dokumentacije, ki so potrebni za nemoteno delovanje IK I. stopnje ter
- opravlja druga dela.
- načrtuje, organizira, vodi in nadzira delo v sektorju ter opravlja druga opravila po nalogu generalnega direktorja zavoda,
- izvaja ukrepe za usmerjanje in usklajevanje dela na svojem delovnem področju,
- sodeluje pri upravljanju človeških virov znotraj sektorja, organizira in predlaga usposabljanja in izobraževanja za delavce sektorja ter razvija sistem notranjega prenosa znanj v sektorju,
- pripravlja predloge za finančno načrtovanje glede letnih finančnih načrtov zavoda,
- skrbi za koordiniranost, kakovost in ažurnost dela v sektorju ter pri tem uvaja potrebna orodja za načrtovanje in spremljanje dela,
- koordinira delo služb sektorja z drugimi sektorji in območnimi enotami ter skrbi za pravilno, kvalitetno in pravočasno izvršitev nalog,
- pripravlja oziroma sodeluje pri pripravi gradiv in analiz z delovnega področja sektorja,
- sodeluje pri pripravi splošnih aktov s področja dejavnosti sektorja,
- poroča generalnemu direktorju zavoda in organu upravljanja zavoda o delu sektorja in izvršenih nalogah,
- kontrolira pravilnost uporabe zakonskih in drugih predpisov ter splošnih aktov zavoda,
- spremlja in proučuje dosežke na področju ekonomike poslovanja in v sodelovanju z vodji služb predlaga načine in metode dela v sektorju ter
- opravlja druga dela.
Direktor: mag. David Klarič
Telefon: 01/474-56-00
- opravlja vse naloge s področja finančnega poslovanja in financiranja,
- odgovarja za zakonitost in pravilnost finančnega poslovanja ter skladnost izvajanja nalog z zakoni in drugimi splošnimi akti zavoda,
- opravlja naloge pooblaščenega računovodje,
- izvaja plačilni promet in zagotavlja likvidnost,
- nadzoruje namensko uporabo finančnih sredstev,
- izdeluje mesečne in letne načrte finančnih tokov,
- nadzira skladnost porabe sredstev s finančnimi načrti in pogodbami,
- daje finančno parafo na pogodbe, ki jih sklepa zavod,
- vodi evidenco prejetih in izdanih računov, evidence izplačil po sklenjenih pogodbah, kontrolira in izdaja račune,
- zagotavlja ustreznost dokumentacije za plačilo,
- obračunava plače ter druge prejemke in odtegljaje delavcem zavoda,
- sodeluje in koordinira dejavnost z ostalimi organizacijskimi enotami zavoda in zunanjimi pristojnimi institucijami,
- izvaja in spremlja davčno poslovanje v skladu s predpisi (DDV, davek na finančne storitve ipd.),
- spremlja in proučuje zakonske predpise in gradiva, ki se nanašajo na finančno načrtovanje ter pripravlja finančni načrt, projekcije in analize za potrebe zavoda in zunanjih institucij,
- pripravlja periodična, polletna in letna poročila o finančnem poslovanju,
- izvaja sklepe organa upravljanja, ki zadevajo finančno poslovanje ter
- opravlja druga dela.
a) področje računovodstva:
- opravlja vse naloge s področja računovodskega poslovanja zavoda in knjigovodskega evidentiranja ter organizira in vodi sintetično evidenco vseh poslovnih dogodkov in analitične evidence,
- skrbi za zakonitost in pravilnost računovodskega poslovanja zavoda ter skladnost izvajanja nalogz zakoni in predpisi ter splošnimi akti zavoda,
- izdeluje letna in mesečna računovodska poročila o poslovanju ter zaključni račun,
- izvaja sklepe organa upravljanja, ki zadevajo računovodsko poslovanje,
- zagotavlja potrebne operativne finančno - računovodske evidence,
- evidentira premoženje zavoda in ga vrednostno usklajuje z zakonskimi predpisi,
- pripravlja računovodske analize in opravlja funkcijo računovodskega kontroliranja knjigovodskih listin ter odgovarja za pravilnost in ažurnost knjiženja,
- sodeluje in koordinira dejavnost z ostalimi organizacijskimi enotami zavoda in zunanjimi pristojnimi institucijami,
- izvaja finančni del opravil za prekrškovni organ,
- pripravi podatke za potrebe inventurnega popisa sredstev in obveznosti do virov sredstev ter izvede uskladitev knjigovodskih evidenc z dejanskim stanjem, ugotovljenim s popisom,
- izdaja, potrjuje in razčiščuje izpise odprtih postavk ter izdaja opomine,
- arhivira knjigovodske listine in poslovne knjige zavoda v skladu s predpisi ter
- opravlja druga dela.
b) področje javnih naročil:
- pripravlja terminski plan postopkov oddaje javnih naročil,
- izvaja in vodi postopke javnih naročil, v katerih po potrebi sodeluje pravna služba zavoda,
- sodeluje z naročniki v zavodu in s člani strokovnih komisij za izvedbo postopkov oddaje javnih
- pripravlja sklepe o začetku postopkov, razpisne dokumentacije in objave na Portalu javnih naročil in spletni strani zavoda,
- pripravlja pojasnila in spremembe razpisne dokumentacije do roka za oddajo ponudb,
- zbira, odpira, pregleduje, preverja in ocenjuje ponudbe ter obvešča ponudnike o izbiri,
- pripravlja predloge odločitev o oddaji javnih naročil in obvešča ponudnike o izbiri,
- v sodelovanju s pravno službo zavoda vodi revizijske postopke in sodeluje z Državno revizijsko komisijo,
- objavlja obvestila o oddaji javnih naročil na Portalu javnih naročil in spletni strani zavoda,
- pripravlja končna poročila o oddanem javnem naročilu ter
- opravlja druga dela.
- vodi in nadzira postopke za izvedbo statističnih obdelav s področja obveznega pokojninskega in invalidskega zavarovanja,
- pripravlja letne in mesečne statistične prikaze ter publikacije v slovenskem in angleškem jeziku,
- pripravlja statistične podatke za službo za odnose z javnostmi zavoda in zunanje institucije oz. uporabnike,
- izdeluje mesečne in letne statistične projekcije števila uživalcev pravic,
- pripravlja statistične analize,
- pripravlja matematične izračune in statistične teste za izdelavo anket,
- je zavodov osnovni nosilec del in nalog pooblaščenega izvajalca državne statistike za področje obveznega pokojninskega in invalidskega zavarovanja, izpolnjuje Kodeks ravnanja državne statistike, redno sodeluje in letno poroča SURS-u o programu dela ter posreduje zahtevana poročila o delu,
- sodeluje z zunanjimi institucijami v državi in tujini na področju statistike obveznega pokojninskega in invalidskega zavarovanja,
- koordinira izdelavo Letnega poročila zavoda,
- izdeluje letna in periodična poročila o delu zavoda ter
- opravlja druga dela.
- načrtuje, organizira, vodi in nadzira delo v sektorju ter opravlja druga opravila po nalogu generalnega direktorja zavoda,
- izvaja ukrepe za usmerjanje in usklajevanje dela na svojem delovnem področju,
- sodeluje pri upravljanju človeških virov znotraj sektorja, organizira in predlaga usposabljanja in izobraževanja za delavce sektorja ter razvija sistem notranjega prenosa znanj v sektorju,
- pripravlja predloge za finančno načrtovanje glede letnih finančnih načrtov zavoda,
- izvaja finančno načrtovanje na ravni sektorja,
- skrbi za kakovost in ažurnost dela v sektorju ter pri tem uvaja potrebna orodja za načrtovanje in spremljanje dela,
- koordinira delo služb sektorja z drugimi sektorji in območnimi enotami ter skrbi za pravilno, kvalitetno in pravočasno izvršitev nalog,
- pripravlja oziroma sodeluje pri pripravi gradiv in analiz z delovnega področja sektorja,
- sodeluje pri pripravi splošnih aktov s področja dejavnosti sektorja,
- poroča generalnemu direktorju zavoda in organu upravljanja zavoda o delu sektorja in izvršenih nalogah,
- kontrolira pravilnost uporabe zakonskih in drugih predpisov ter splošnih aktov zavoda,
- koordinira in vodi dela v zvezi z modernizacijo in razvojem zavoda na področju informacijskih tehnologij,
- uvaja nove metodologije dela, skrbi za uvajanje projektnih pristopov pri delu ter nadzira njihovo implementacijo,
- upravlja širše področje razvoja informacijskega sistema, vključno s pripravo in upravljanjem arhitekture IS in razvojem metodologij razvoja,
- razvija in upravlja informacijske modele,
- upravlja širše področje informacijske in komunikacijske infrastrukture, vključno s pripravo in upravljanjem arhitekture,
- na ravni sektorja načrtuje in vodi ter koordinira postopke nabave informacijske in komunikacijske opreme ter storitev, izvaja koordinacijo in skrbništvo pogodb,
- predlaga politiko in skrbi za področje upravljanja informacijske varnosti,
- predlaga politiko in tehnološke koncepte ter skrbi za področje elektronskega poslovanja,
- skrbi za razvoj znanj s področja delovanja vodstva sektorja,
- pripravlja razvojno strategijo za področje informacijskih tehnologij in sodeluje pri pripravi razvojnega programa zavoda,
- sodeluje z zunanjimi institucijami pri medresorskih nalogah na področju informacijskih tehnologij,
- svetuje uporabnikom pri vprašanjih s področja informacijskih tehnologij,
- izvaja naloge poslovne in projektne administracije,
- sodeluje pri prijavi na razpise za sofinanciranje prenove IKT ter
- opravlja druga dela.
Direktor: mag. Edmond Pajk
Telefon: 01/474-56-02
- sodeluje pri izvedbi razvojnih programov, pripravlja izvedbene projekte in projekte računalniških obdelav,
- izvaja naloge sistemske analize in načrtovanja poslovnih rešitev v skladu z veljavno metodologijo,
- proučuje poslovne procese in predlaga izboljšave procesov in njihove informatiziranosti,
- organizira baze podatkov in načrtuje informacijske modele,
- skrbi za razvoj znanj na področju vodenja projektov, sistemske analize in načrtovanja aplikacij ter specifičnih znanj s področja dejavnosti zavoda,
- izvaja razvoj, skrbništvo in vzdrževanje aplikacij na različnih vsebinskih področjih,
- vodi in izvaja izvedbene projekte in naloge razvoja aplikacij,
- izvaja razvoj na področju poslovne inteligence,
- vodi postopke testiranja aplikacij,
- sodeluje pri razvoju metodologij razvoja informacijskih rešitev,
- sodeluje pri izvajanju javnih naročil za informacijsko tehnologijo ter izvaja skrbništvo pogodb,
- dokumentira rešitve in izvaja administrativne naloge za podporo delovanja službe ter
- opravlja druga dela.
- skrbi za razvoj znanj na področju izgradnje aplikacij v relevantnih tehnologijah, projektnega dela, specifičnih znanj,
- izvaja naloge izgradnje aplikacij v različnih tehnoloških okoljih po nalogih,
- upravlja delovanje aplikacij in izvaja naloge skrbništva,
- sodeluje pri testiranju aplikacij,
- predaja rešitve v nameščanje ali operativo,
- skrbi za razvojna okolja in sodeluje pri razvoju metodologij razvoja informacijskih rešitev,
- sodeluje pri izvajanju javnih naročil za informacijsko tehnologijo ter izvaja skrbništvo pogodb ter
- opravlja druga dela
- skrbi za razvoj znanj na področju upravljanja sistemske programske in strojne opreme,
- upravlja, namešča, vzdržuje in posodablja sistemsko programsko opremo, upravlja evidenco licenc, vzdržuje in vodi sistemske in uporabniške vsebine ter skrbi za tehnološka okolja,
- upravlja, namešča, vzdržuje in posodablja sistemsko strojno opremo (glavni strežnik, strežniki, diskovna polja, arhivski sistemi …),
- izvaja naloge podpore razvoju (priprave okolij, izvajanje operativnih nalog DBA, nameščanje aplikativne programske opreme - deploy),
- razvija in implementira sistemske funkcije in drugo sistemsko programsko opremo,
- preventivno in operativno skrbi za razpoložljivost, varnost, zanesljivost in optimalno delovanje storitev informacijskega sistema,
- izvaja naloge operative:
- izvaja obdelave na računalniškem sistemu,
- izvaja prenos podatkov iz obrazcev na medije za obdelavo podatkov,
- izvaja kontrolo zajetja podatkov,
- skrbi za zaščito datotek in baz podatkov,
- vodi evidence v zvezi z nosilci podatkov in
- analizira in nadzoruje učinkovitost delovanja sistema.
- izvaja uporabniško podporo za notranje in zunanje uporabnike sistema,
- izvaja naloge skrbništva satelitskih aplikacij (aplikacij tretjih ponudnikov, nameščenih na infrastrukturi, ki jo zagotavlja sektor informacijskih tehnologij),
- upravlja in razvija sistem za nadzor in merjenje delovanja storitev informacijskega sistema,
- nadzira in meri delovanje storitev informacijskega sistema ter na osnovi meritev izboljšuje delovanje storitev ter predlaga izboljšave s ciljem doseganja zahtevanih ravni storitev,
- sodeluje pri nadzoru in vzdrževanju delovanja infrastrukture varnega sistemska prostora,
- izvaja naloge testiranja aplikacij,
- izvaja objave vsebin na spletnem portalu,
- sodeluje pri izvajanju javnih naročil za informacijsko tehnologijo in izvaja skrbništvo pogodb ter
- opravlja druga dela.
- skrbi za razvoj znanj na področju upravljanja omrežij, komunikacijske ter uporabniške računalniške opreme,
- upravlja, namešča, vzdržuje in posodablja sistemsko komunikacijsko opremo, strežnike in uporabniško računalniško opremo ter sistemsko in namensko uporabniško programsko opremo na strežnikih in delovnih postajah uporabnikov, vzdržuje evidenco licenc,
- upravlja omrežja in komunikacijsko opremo,
- upravlja, namešča, vzdržuje in posodablja virtualizacijska okolja za strežnike in delovne postaje uporabnikov,
- upravlja, namešča, vzdržuje in posodablja infrastrukturo ožičenja in el. napajanja za komunikacijsko, strežniško in uporabniško opremo,
- pridobiva, upravlja in namešča digitalna potrdila za uporabnike ter informacijske sisteme in vzdržuje evidenco digitalnih potrdil,
- upravlja in zagotavlja delovanje IP telefonije,
- upravlja sistem za upravljanje mobilnih naprav in skrbi za razvoj mobilnih storitev za uporabnike,
- zagotavlja nemoteno delovanje omrežij,
- nudi pomoč uporabnikom pri neposredni uporabi informacijske tehnologije,
- sodeluje pri izvajanju javnih naročil za informacijsko tehnologijo in izvaja skrbništvo pogodb,
- izvaja naloge na področju zagotavljanja povezljivosti informacijskega sistema zavoda z informacijskim okoljem v okviru e-poslovanja zavoda,
- nadzira in meri delovanje omrežij in komunikacijske ter uporabniške računalniške opreme ter na osnovi meritev izvaja in predlaga izboljšave,
- sodeluje pri nadzoru in vzdrževanju delovanja infrastrukture varnega sistemskega prostora ter
- opravlja druga dela
- načrtuje, organizira, vodi in nadzira delo v sektorju ter opravlja druga opravila po nalogu generalnega direktorja zavoda,
- izvaja ukrepe za usmerjanje in usklajevanje dela na svojem delovnem področju,
- sodeluje pri upravljanju človeških virov znotraj sektorja, predlaga usposabljanje in izobraževanje za delavce sektorja ter razvija sistem notranjega prenosa znanj v sektorju,
- pripravlja predloge za finančno načrtovanje glede letnih finančnih načrtov zavoda,
- skrbi za kakovost in ažurnost dela v sektorju ter pri tem uvaja potrebna orodja za načrtovanje in spremljanje dela,
- koordinira delo služb sektorja z drugimi sektorji in območnimi enotami ter skrbi za pravilno, kvalitetno in pravočasno izvršitev nalog,
- pripravlja oziroma sodeluje pri pripravi gradiv in analiz z delovnega področja sektorja,
- sodeluje pri pripravi splošnih aktov s področja dejavnosti sektorja,
- poroča generalnemu direktorju zavoda in organu upravljanja zavoda o delu sektorja in izvršenih nalogah,
- kontrolira pravilnost in pravočasnost uporabe zakonskih in drugih predpisov ter splošnih aktov za nemoteno izplačevanje pokojnin in drugih dajatev,
- skrbi za racionalno in učinkovito izrabo sredstev glede nabav blaga in storitev za področje nakazovanja pokojnin,
- vodi potrebne aktivnosti za zniževanje izdatkov plačilnega prometa,
- koordinira in vodi dela v zvezi z modernizacijo in razvojem zavoda s področja nakazovanja pokojnin,
- sodeluje s pristojnimi institucijami v RS in tudi tujimi nosilci zavarovanja glede izplačil pokojnin ter
- opravlja druga dela.
Direktor: Marjetka Medved Mrvar
Telefon: 01/474-56-85
- organizira, vodi in koordinira delo med oddelki v službi s ciljem zagotavljati učinkovito in pravilno nakazovanje pokojnin in drugih dajatev ter obračunavanje prepovedi na pokojninah,
- predlaga direktorju sektorja ukrepe za usmerjanje in usklajevanje dela na svojem delovnem področju upoštevajoč proučevanje pravnih podlag,
- oblikuje predloge za modernizacijo delovnega procesa v oddelkih službe v sodelovanju s službo za nadzor in finančno evidenco nakazovanja pokojnin,
- sodeluje z drugimi organizacijskimi enotami in zunanjimi institucijami,
- pripravlja navodila, okrožnice, opozorila, naloge in druge dokumente v smeri pravilnega in enotnega poslovanja,
- skrbi za kvaliteto dela in ažurnost dela v službi za nakazovanje pokojnin,
- pripravlja poročila o rezultatih dela ter predloge izboljšav,
- izvaja nadzorne kontrole v okviru službe ter
- opravlja druga dela.
a) Oddelek za nakazovanje pokojnin
- izvršuje posamične akte o priznanju ali ukinitvidajatev in vseh kasneje nastalih sprememb v smeri priprave podatkov tako za izvedbo rednih mesečnih izplačil v bodoče kot za izvedbo izplačil pripadajočih zapadlih denarnih dajatev za nazaj oziroma za izvedbo obračuna preplačila,
- pripravlja podatke za pravilen obračun akontacije dohodnine od pokojninskih in drugihdajatev,
- evidentira podatke o nakazilih s strani tujih nosilcev zavarovanja v dobro zavoda in podatke o tuji pokojnini za potrebe obračunov dodatkov k tuji pokojnini,
- preverja upravičenost do nadaljnjega izplačevanja pokojninskih in invalidskih dajatev preko potrdil o šolanju, potrdil o živetju ter preko obvestil o smrti in drugih dokazil,
- izvaja različne kontrolne mehanizme za preprečevanje nastanka preplačil,
- pripravlja zahtevnejša potrdila,specifikacije in terjatve terodgovore in pojasnila na zahteve strank in drugih institucij,
- izvaja prijave, odjave in spremembe prijav iz obveznega zdravstvenega zavarovanja za uživalce pokojnin in nadomestil,
- sodeluje pri testiranju in uvajanju aplikativnih rešitev ter potrjuje pravilnost le-teh ter
- opravlja druga dela.
- organizira, vodi in koordinira delo v službi s ciljem zagotavljanja učinkovitega in pravilnega nakazovanja pokojnin in drugih denarnih dajatev,
- oblikuje predloge za modernizacijo delovnega procesa službe v sodelovanju s službo za nakazovanje pokojnin,
- pripravlja poročila o rezultatih dela ter predloge izboljšav,
- nadzoruje pravilnost in pravočasnost nakazovanja denarnih dajatev,
- kontrolira pravilnost vloženih prijav in odjav ter sprememb prijav v obvezno zdravstveno zavarovanje za uživalce pokojninskih in invalidskih dajatev,
- nadzoruje finančno pravilnost rednih, izrednih in drugih nakazil procesiranih preko sistema SEPA,
- sodeluje z drugimi organizacijskimi enotami, organi, in zunanjimi institucijami,
- rešuje sporne zadeve glede nakazovanja pokojnin,
- sodeluje pri testiranju konkretnih aplikativnih rešitev ter potrjuje pravilnost le-teh,
- izvaja kontrolne mehanizme z namenom preprečevanja neupravičenih izplačil preko dnevno prejetih obvestil o smrti, ki so podlaga za ustavitev izplačila in obračunava terjatve za nakazila po smrti ter zagotavlja evidence takšnih terjatev,
- zagotavlja uživalcem letna potrdila o izplačilu pokojnin ter drugih denarnih dajatev,
- vodi finančno in statistično evidenco s področja nakazovanja pokojnin ter
- opravlja druga dela.
3. ODDELEK ZA INFORMACIJE O NAKAZOVANJU
- podaja splošne in konkretne informacije upokojencem s področja nakazovanja pokojnin,
- izdaja razna potrdila upokojencem, zavarovancem in pravnim osebam,
- pripravlja pisne odgovore na zaprosila zavarovancev, upokojencev, pravnih oseb, državnih institucij ter drugih,
- pripravlja potrdila za izdajo odločb o preplačilu za območne enote,
- izvaja kontrolne mehanizme v zvezi s posredovanjem obrazcev potrdil o živetju ter
- opravlja druga dela.
4. ODDELEK ZA ODTEGLJAJE IN PREPOVEDI
- izvršuje davčne in sodne sklepe ter administrativne prepovedi,
- vodi finančno in statistično evidenco s področja odtegovanja od pokojnin,
- podaja splošne in konkretne informacije upokojencem s področja odtegovanja od pokojnin in drugih dajatev,
- pripravlja pisne odgovore za upokojence in upnike,
- vodi in vzdržuje evidenco o pridržanih sredstvih in druge evidence,
- izvaja kontrolne mehanizme za potrebe pravilne realizacije izvršilnih naslovov ter
- opravlja druga dela.
SEKTOR ZA PRAVNE, KADROVSKE IN ORGANIZACIJSKE ZADEVE
Direktorica: mag. Ajša Hajzeri
Telefon: 01/474-54-26
a) splošno pravno področje:
- v obsegu pooblastil zastopa zavod pred sodišči in drugimi pristojnimi organi; pripravlja tožbe, odgovore na tožbe, pripravljalne vloge, redna in izredna pravna sredstva, izvršilne predloge in prijave terjatev,
- daje pravna mnenja in pravno pomoč ter opozarja na zakonitost poslovanja,
- rešuje pravne zadeve v zvezi z upravljanjem premoženja zavoda,
- rešuje in vodi postopke v zvezi z odškodninskimi in regresnimi zahtevki, insolvenčnimi postopki, preplačili in delovnopravnimi zadevami,
- sestavlja in pregleduje pogodbe, anekse in sporazume ter jih pravno parafira,
- po potrebi sodeluje v postopkih javnega naročanja,
- sodeluje pri pripravi osnutkov splošnih aktov zavoda, jih pripravlja in skrbi za njihovo uskladitev,
- skrbi za pooblastila v zavodu ter njihovo pravilnost in ažurnost ter vodi evidenco,
- pripravlja naloge za plačilo dosojenih zneskov po odločbah sodišč, stroškov postopka in izvedenin sodnim izvedencem,
- opravlja ustrezna dela/naloge, ki jih zahteva nova zakonodaja oziroma spremembe zakonodaje,
- vodi register pogodb zavoda,
- vodi evidenco terjatev in obveznosti zavoda v zadevah, ki jih vodi pravna služba,
- nudi pravno in drugo pomoč organom, organizacijam, ter zavarovancem v splošnih in konkretnih zadevah iz izvajanja zavarovanja,
- vodenje pravnih zadev v zvezi z nepremičninami zavoda v sodelovanju z gospodarsko tehnično službo,
- vodi postopke in odloča o zahtevah za dostop do informacij javnega značaja ter
- opravlja druga dela
b) zastopanje na področju izvajanja zavarovanja:
- skladno s pooblastili zastopa zavod v socialnih sporih pri sodiščih,
- pripravlja odgovore na tožbe, pripravljalne vloge, pritožbe, odgovore na pritožbe in izredna pravna sredstva v imenu zavoda kot tožene stranke na področju izvajanja pokojninskega in invalidskega zavarovanja,
- pripravlja pravna mnenja in nudi pravno pomoč v zadevah iz pokojninskega in invalidskega zavarovanja,
- nudi pravno in drugo pomoč organom, organizacijam, ter zavarovancem v splošnih in konkretnih zadevah iz izvajanja zavarovanja,
- pripravlja naloge za plačilo stroškov in izvedenin sodnim izvedencem v sodnih sporih ter
- opravlja druga dela
a) kadrovsko področje:
- ugotavlja, analizira in izvaja dejavnost na področju razvoja kadrov,
- upravlja s človeškimi viri znotraj zavoda,
- operativno izvaja kadrovsko politiko v zavodu,
- pripravlja predloge izobraževanja in operativno vodi posamezne izobraževalne aktivnosti,
- skrbi za preventivne zdravstvene preglede zaposlenih,
- skrbi za izvajanje predpisov s področja delovnih razmerij, izobraževanja in družbenega standarda,
- vodi postopke v zvezi s pripravništvom, štipendiranjem, delovno prakso dijakov in študentov ter uvajanjem novih zaposlenih,
- vodi postopke v zvezi z imenovanjem izvedencev zavoda,
- skrbi za krepitev motivacije, občutek pripadnosti, povezanosti in odgovornosti zaposlenih,
- vodi kadrovsko evidenco, statistiko in personalni arhiv
- vodi in izvaja evidence prisotnosti zaposlenih ter
- opravlja druga dela.
b) področje upravljanja poslovnih procesov:
- analizira aktivnosti posameznih nalog procesa dela in določi ustrezne normative,
- izdela sistem ponderiranja, vezan na postopke in na smiselne vrste opravil,
- sodeluje pri pripravi in spremlja plane dela zavoda,
- na podlagi prejetih letnih in periodičnih poročil o delu pripravi analizo ter predlaga in izvaja ukrepe za izboljšanje rezultatov dela,
- izvaja primerjalno analizo in prilagaja poslovanje zavoda najučinkovitejšim praksam drugih organizacij,
- analizira poslovne procese in predlaga ukrepe za sodobnejše in učinkovitejše poslovanje,
- spremlja in razvija metode nagrajevanja po uspehu ter predlaga ustrezne ukrepe,
- pripravlja, usklajuje in dopolnjuje akte s področja sistemizacije in vrednotenja delovnih mest v zavodu ter sistema plač v zavodu,
- organizira, koordinira in izvaja dejavnosti za sistem vodenja kakovosti,
- vodi in nadzira spremembe registra tveganj,
- sodeluje pri načrtovanju in razvoju informacijskih rešitev ter
- opravlja druga dela.
c) področje projektnega vodenja:
- koordinira pripravo projektov in kontrolira njihovo uresničevanje,
- vodi in sodeluje pri posamičnih projektih,
- nudi pomoč pri pripravi zagonskih elaboratov projektov,
- centralno vodi projektno dokumentacijo ter
- opravlja druga dela.
- načrtuje, organizira, vodi in nadzira delo v sektorju ter opravlja druga opravila po nalogu generalnega direktorja zavoda,
- izvaja ukrepe za usmerjanje in usklajevanje dela na svojem delovnem področju,
- sodeluje pri upravljanju človeških virov znotraj sektorja, predlaga usposabljanja in izobraževanja za delavce sektorja ter razvija sistem notranjega prenosa znanj v sektorju,
- izvaja finančno načrtovanje na ravni sektorja,
- koordinira in načrtuje pripravo ter izdelavo načrta tekočega vzdrževanja in plan investicijskih odhodkov zavoda,
- skrbi za kakovost in ažurnost dela v sektorju ter pri tem uvaja potrebna orodja za načrtovanje in spremljanje dela,
- koordinira delo služb sektorja z drugimi sektorji in območnimi enotami ter skrbi za pravilno, kvalitetno in pravočasno izvršitev nalog,
- pripravlja oziroma sodeluje pri pripravi gradiv in analiz z delovnega področja sektorja,
- sodeluje pri pripravi splošnih aktov s področja dejavnosti sektorja,
- poroča generalnemu direktorju zavoda in organu upravljanja zavoda o delu sektorja in izvršenih nalogah,
- kontrolira pravilnost uporabe zakonskih in drugih predpisov ter splošnih aktov zavoda ter
- opravlja druga dela.
Direktor: mag. Darko Butina
Telefon: 01/474-56-10
- predpisuje enotno urejanje dokumentarnega in arhivskega gradiva,
- usklajuje in nadzira ravnanje z dokumentarnim gradivom v notranjih organizacijskih enotah ter pri delavcih zavoda,
- sodeluje pri projektih, povezanih s področjem upravljanja z dokumentarnim gradivom,
- koordinira delo glavnih pisarn zavoda,
- ureja in skrbi za stalno zbirko zavoda,
- sodeluje s pristojnim arhivom v zvezi z urejanjem in varovanjem dokumentarnega in arhivskega gradiva,
- skrbi za naročanje publikacij in strokovne literature,
- izvaja oziroma koordinira dela na področju registrov v zavodu,
- upravlja in skrbi za ažurnost registra oseb ter koordinira naloge za izboljšanje kakovosti podatkov,
- zagotavlja enotnost postopkov pri upravljanju registra oseb ter
- opravlja druga dela.
2. ODDELEK ZA EVIDENTIRANJE DOKUMENTARNEGA GRADIVA
- opravlja dela v zvezi z upravljanjem z dokumentarnim gradivom,
- evidentira zadeve, dosjeje in dokumente,
- pripravlja dokumentarno gradivo za zajem,
- vodi rokovnike,
- opravlja naloge sprejemnega prostora oz. vložišča,
- opravlja naloge informacijske pisarne,
- opravlja administrativno manipulativna dela ter
- opravlja druga dela.
3. ODDELEK ZA SPREJEM, PRIPRAVO IN ODPREMO
- opravlja dela v zvezi z upravljanjem z dokumentarnim gradivom,
- sprejema, razdeljuje in odpravlja dokumentarno gradivo,
- pripravlja dokumentarno gradivo za zajem v elektronsko obliko,
- opravlja zajem in pretvorbo dokumentarnega gradiva v elektronsko obliko,
- ureja in skrbi za tekočo in stalno zbirko,
- opravlja kurirska dela,
- opravlja administrativno manipulativna dela ter
- opravlja druga dela.
4. ODDELEK ZA DIGITALIZACIJO IN MIKROFILM
- opravlja dela v zvezi z upravljanjem z dokumentarnim gradivom,
- koordinira pripravo in zajem dokumentarnega gradiva na organizacijskih enotah zavoda,
- pripravlja dokumentarno gradivo za zajem v elektronsko obliko,
- opravlja zajem in pretvorbo dokumentarnega gradiva v elektronsko obliko,
- pretvarja gradivo v elektronsko obliko za dolgoročno hrambo,
- ureja in skrbi za dokumentarno in arhivsko gradivo v mikrofilmski obliki,
- digitalizira mikrofilme,
- izdaja mikrofilmske kopije ter
- opravlja druga dela.
Gospodarsko-tehnično področje:
- pripravlja in izvaja načrt tekočega vzdrževanja in plan investicijskih odhodkov, ki zajema: nakup zgradb in prostorov ter zemljišč, novogradnje, rekonstrukcije in adaptacije, nakup prevoznih sredstev, nakup opreme in drugih osnovnih sredstev, investicijsko vzdrževanje in študije o izvedbi projektov, projektne dokumentacije, nadzor in investicijski inženiring,
- pripravlja tehnični del razpisne dokumentacije za javna naročila,
- sodeluje pri pripravi razpisne dokumentacije in pogodb za oddajo javnih naročil,
- sodeluje pri postopkih izbire zunanjih izvajalcev za večja vzdrževalna ali investicijska dela in koordinira ter nadzira potek izvedbenih del,
- organizira in izvaja redna vzdrževalna dela v prostorih zavoda,
- organizira in nadzira zunanje izvajalce pri izvajanju izrednih vzdrževalnih del, servisov in popravil,
- odgovarja za brezhibnost naprav na objektih,
- vzdržuje in opravlja manjša popravila vgrajene in premične notranje opreme ter talnih, stropnih in stenskih oblog,
- skrbi za tekoče vzdrževanje objektov in naprav ter
- opravlja druge naloge.
Področje varnosti in zdravja pri delu:
- planira, organizira, vodi, koordinira in odgovarja za delo na področju varnosti in zdravja pri delu ter zaščite in reševanja v zavodu,
- planira, organizira, vodi, koordinira in odgovarja za delo na področju varnosti in požarne varnosti v zavodu in skrbi za nadzor nad izvajanjem ukrepov in aktivnosti iz varstva pred požarom,
- usklajuje delo z zunanjimi in ostalimi izvajalci storitev iz navedenih področij delovanja ter sodeluje z državnimi in drugimi organi pri izvajanju posameznih ukrepov in aktivnosti s področij: varnosti in zdravja pri delu, varstva pred požarom, varnosti in zaščite ter varovanja,
- organizira izvajanje izobraževanja požarne varnosti ter
- opravlja druga dela.
6. ODDELEK ZA NABAVO IN EKONOMAT
- pripravlja in izvaja letni plan nabav in usklajuje nabave z računovodstvom,
- pripravlja tehnični del razpisne dokumentacije za nekatera javna naročila za blago in storitve,
- izvaja postopke nabave po enostavnem evidenčnem postopku ter o tem vodi ustrezne evidence,
- izvaja postopke prevzema in distribucije potrošnega materiala, drobnega inventarja in osnovnih sredstev,
- vodi skladišče in evidence materiala ter skrbi za potrebne zaloge materiala,
- vodi evidenco osnovnih sredstev in drobnega inventarja ter opremlja osnovna sredstva z inventarnimi številkami,
- arhivira knjigovodske listine in poslovne knjige zavoda v skladu s predpisi,
- skrbi za urejenost prostorov za delo in za red in čistočo poslovnih prostorov,
- vodi, organizira in nadzira posredovanje telefonskih pogovorov na centrali,
- skrbi za vozni park zavoda ter
- opravlja druga dela.
Hitre povezave
Najpogostejši uporabljeni obrazci