25.01.2016
V Zakonu o matični evidenci zavarovancev in uživalcev pravic iz pokojninskega in invalidskega zavarovanja (Uradni list RS, št. 111/13 in 97/14) je določeno, da so delodajalci, ki so plačniki davka v skladu z zakonom, ki ureja davčni postopek za delavce v delovnem razmerju ter za osebe, ki v okviru drugega pravnega razmerja opravljajo delo in izpolnjujejo pogoje za obvezno zavarovanje po predpisih o pokojninskem in invalidskem zavarovanju, v obračunu davčnega odtegljaja, ki ga v skladu z zakonom, ki ureja davčni postopek, predpiše minister, pristojen za finance, dolžni sporočiti tudi podatke, ki so potrebni za oblikovanje prijave podatkov o osnovah, ter spremembe teh podatkov, in sicer na način in v rokih, predpisanih z zakonom, ki ureja davčni postopek za predložitev obračuna davčnega odtegljaja.
Navedena določba se prične uporabljati s 1. 1. 2016.
Na podlagi te določbe sta bila sprejeta Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o vsebini in obliki obračuna davčnih odtegljajev ter o načinu predložitve davčnemu organu (Uradni list RS, št. 93/2014), in Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o vsebini in obliki obračuna davčnih odtegljajev ter o načinu predložitve davčnemu organu (Uradni list RS, št. 101/2015) ki določata podatke, potrebne za oblikovanje prijave o osnovah ter sprememb teh podatkov za osebe v delovnem razmerju na obračunu davčnega odtegljaja.
Zavod za pokojninsko in invalidsko zavarovanje je s sodelovanjem Finančne uprave Republike Slovenije, na spletni strani objavil podrobnejši opis teh podatkov je dostopen na povezavi: Podrobnejši opis – podatki za oblikovanje prijave podatkov o osnovah.
V kolikor imate kljub temu težave in potrebujete strokovno pomoč delavcev Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje v zvezi z vsebinskimi vprašanji glede izpolnjevanja REK obrazcev v delu, ki se nanaša na poročanje podatkov, potrebnih za oblikovanje pokojninske osnove, lahko v poslovnem času ZPIZ pokličete klicni center na telefonsko številko 01/4745692 in sledite navodilom.
Zavod za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije
Kolodvorska ulica 15, Ljubljana
Zavod po telefonu ves poslovni čas nudi splošne informacije o pravicah in obveznostih iz pokojninskega in invalidskega zavarovanja.
Informacije o konkretnem postopku lahko pridobite osebno v času uradnih ur.
Tel Fax |
01 4745 100 +386 1 432 10 46 |
E-naslov | informacije@zpiz.si |
Uradne ure Ponedeljek in torek Sreda Petek |
8-12 in 13-15 8-12 in 13-17 8-13 |
Poslovni čas Ponedeljek, torek in četrtek Sreda Petek |
8-15 8-17 8-13 |
Kontaktni center je razdeljen po področjih informacij za stranke: | Telefonske številke: |
Informacije o bremenitvah prejemkov, ki vam jih nakazuje zavod | 01 4745 901 |
Druge informacije o nakazilih zavoda | 01 4745 902 |
Informacije o uveljavljanju pravic s področja pokojninskega zavarovanja | 01 4745 903 |
Informacije o uveljavljanju pravic s področja invalidskega zavarovanja | 01 4745 904 |
Informacije o uveljavljanju pravic s področja mednarodnega zavarovanja | 01 4745 905 |
Informacije v zvezi s posredovanjem podatkov na obrazcih i-REK in M4 | 01 4745 906 |
Informacije glede obvestil o neobračunanih prispevkih | 01 4745 907 |
Informacije o obdobjih zavarovanja, osnovah in prispevkih | 01 4745 908 |
Pomoč uporabnikom elektronskih storitev eZPIZ in BiZPIZ | 01 4745 909 |
Elektronska storitev Informacije o stanju zadeve | 01 4745 999 |
Elektronska storitev o zadnjih nakazilih zavoda | 01 4745 998 |
Najpogostejši uporabljeni obrazci
Pomembnejše povezave