Vabilo na novinarsko konferenco (Informativna osebna evidenca)

Spoštovani,

vljudno vas vabimo, da se

v ponedeljek, dne 13. 1. 2014 ob 14.00 uri

udeležite NOVINARSKE KONFERENCE,

v zvezi z uvedbo informativne osebne evidence obveznega zavarovanja, ki preko spletnega portala Moj eZPIZ zavarovancem omogoča elektronski vpogled v podatke matične evidence zavarovancev.

Na novinarski konferenci bo sodelovala tudi ministrica za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti dr. Anja Kopač Mrak. Novinarska konferenca bo potekala v mali sejni dvorani Zavoda, Kolodvorska 15, Ljubljana, VIII. nadstropje.

Več o informativni osebni evidenci si lahko preberete v priloženem obvestilu.

S spoštovanjem,

Služba za odnose z javnostmi


Z januarjem možen elektronski vpogled v informativno osebno evidenco

Zavod za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije je v decembru vzpostavil informacijski sistem, ki omogoča vpogled v informativno osebno evidenco obveznega zavarovanja (IOE). Od prvega januarja dalje lahko tako vsi, ki so ali so bili obvezno ali prostovoljno vključeni v obvezno pokojninsko in invalidsko zavarovanje in še niso pridobili statusa upokojenca, preko spleta preverijo svoje podatke.

IOE vključuje podatke o osnovah, od katerih so bili plačani prispevki, o obračunanih prispevkih po posameznih letih, o plačilu prispevkov po posameznih letih in o obdobju zavarovanja. Trenutno je omogočen elektronski vpogled v podatke o obdobju zavarovanja in o osnovah od leta 1970 dalje. Od vključno leta 2002 dalje je iz podatkov razviden tudi znesek plačanih prispevkov, kot so jih javili delodajalci na obrazcih M-4.

Dopolnjen vpogled v podatke je po 430. členu ZPIZ-2 predviden s prvim januarjem 2016. Do takrat informacije o obračunanih in plačanih prispevkih zagotavlja Davčna uprava Republike Slovenije, ki pobira prispevke za obvezno zavarovanje.

Podatki, zajeti v IOE, se nanašajo le na zavarovanja na območju Republike Slovenije ter pogojujejo pridobitev in odmero pravic iz obveznega pokojninskega in invalidskega zavarovanja. Z IOE želi ZPIZ izboljšati kakovost matične evidence, saj bo imel na ta način vsak posameznik takojšen dostop do svojih podatkov in bo lahko ob ugotovljeni netočnosti oziroma pomanjkljivosti v podatkih takoj vložil vlogo za popravek. Vlogo za popravek je mogoče vložiti ustno na zapisnik, pisno ali z e-vlogo na spletnem portalu IOE, posameznik pa bo nato v zakonsko določenem roku 15 dni od oddaje vloge obveščen ali o rešitvi ali o nadaljnjem postopku. Na ta način je mogoč čim hitrejši vnos pravilnih podatkov in s tem tudi dopolnitev matične evidence.

Informativni izračun datuma upokojitveNa izračun

Uradne ure in kontakti

Zavod za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije
Kolodvorska ulica 15, Ljubljana

 

Zavod po telefonu ves poslovni čas nudi splošne informacije o pravicah in obveznostih iz pokojninskega in invalidskega zavarovanja.

Informacije o konkretnem postopku lahko pridobite osebno v času uradnih ur.

 

Tel
Fax
01 4745 100
+386 1 432 10 46
E-naslov informacije@zpiz.si
Uradne ure
Ponedeljek in torek
Sreda
Petek

8-12 in 13-15
8-12 in 13-17
8-13
Poslovni čas
Ponedeljek, torek in četrtek
Sreda
Petek

8-15
8-17
8-13
Kontaktni center je razdeljen po področjih informacij za stranke: Telefonske številke:
Informacije o bremenitvah prejemkov, ki vam jih nakazuje zavod 01 4745 901
Druge informacije o nakazilih zavoda 01 4745 902
Informacije o uveljavljanju pravic s področja pokojninskega zavarovanja 01 4745 903
Informacije o uveljavljanju pravic s področja invalidskega zavarovanja 01 4745 904
Informacije o uveljavljanju pravic s področja mednarodnega zavarovanja 01 4745 905
Informacije v zvezi s posredovanjem podatkov na obrazcih i-REK in M4 01 4745 906
Informacije glede obvestil o neobračunanih prispevkih 01 4745 907
Informacije o obdobjih zavarovanja, osnovah in prispevkih 01 4745 908
Pomoč uporabnikom elektronskih storitev eZPIZ in BiZPIZ 01 4745 909
Elektronska storitev Informacije o stanju zadeve 01 4745 999
Elektronska storitev o zadnjih nakazilih zavoda 01 4745 998