Storitev omogoča uporabnikom, ki so od zavoda prejeli ustrezen dokument z možnostjo e-poročanja podatkov, izpolnjevanje in oddajo podatkov po elektronski poti.
Povezava do storitve »Vpogled v dokumente preko spleta« za oddajo zahtevka za e-poročanje. S skeniranjem QR kode na dokumentu boste avtomatsko preusmerjeni na storitev.
1. Vpišite podatka o dokumentu (ID in VK) ter e-poštni naslov, na katerega želite prejeti sporočilo s povezavo do dokumenta za vpis podatkov. Vsi trije podatki so obvezni.
Slika 1 - Primer spletne strani za vnos identifikacijskih podatkov (ID, VK in e-poštnega naslova).
Prepišete podatke iz dokumenta v razdelek »PODATKI O DOKUMENTU«.(Slika 2)
Slika 2 - Prikaz lege številk ID in VK na dokumentu.
Po uspešni oddaji zahtevka se na ekranu prikaže sporočilo: Zahtevek ste uspešno oddali.
2. Na vpisan veljavni e-poštni naslov dobite sporočilo.
a) Dokument z vpisanima številkama ID in VK obstaja v informacijskem sistemu zavoda obstaja in je mogoče zanj posredovati podatke (Slika 3)
Slika 3 - Primer prejetega e-sporočila. kadar dokument z ID in VK obstaja v IS Zavoda.
Kliknite na prejeto povezavo in preusmerjeni boste na program za vnos vaših podatkov.
Za vstop v program boste potrebovali tudi vašo varnostno kodo PIN, ki je navedena na obvestilu, ki ste ga prejeli po pošti.
Po vnosu PIN številke in potrditve lahko pričnete z vnosom podatkov, ki jih želite sporočiti zavodu.
Na povezavo lahko kliknete le enkrat. V nasprotnem primeru morate ponovno oddati zahtevek. Povezava je veljavna 24ur (obvestilo o napaki je opisano pod točko 3).
b) Dokument z vpisanima ID in VK v informacijskem sistemu zavoda ne obstaja. (Slika 4)
Slika 4 - Primer e-sporočila, kadar dokument z vnesenima ID in VK ne obstaja v IS Zavoda.
3. Dostop do programa lahko izvedete samo enkrat. V kolikor kliknete na povezavo drugič ,… dobite sporočilo (Slika 5).
Slika 5 - Primer e-sporočila. če je čas dostopa do programa potekel ali ni na voljo
Zavod za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije
Kolodvorska ulica 15, Ljubljana
Zavod po telefonu ves poslovni čas nudi splošne informacije o pravicah in obveznostih iz pokojninskega in invalidskega zavarovanja.
Informacije o konkretnem postopku lahko pridobite osebno v času uradnih ur.
Tel Fax |
01 4745 100 +386 1 432 10 46 |
E-naslov | informacije@zpiz.si |
Uradne ure Ponedeljek in torek Sreda Petek |
8-12 in 13-15 8-12 in 13-17 8-13 |
Poslovni čas Ponedeljek, torek in četrtek Sreda Petek |
8-15 8-17 8-13 |
Kontaktni center je razdeljen po področjih informacij za stranke: | Telefonske številke: |
Informacije o bremenitvah prejemkov, ki vam jih nakazuje zavod | 01 4745 901 |
Druge informacije o nakazilih zavoda | 01 4745 902 |
Informacije o uveljavljanju pravic s področja pokojninskega zavarovanja | 01 4745 903 |
Informacije o uveljavljanju pravic s področja invalidskega zavarovanja | 01 4745 904 |
Informacije o uveljavljanju pravic s področja mednarodnega zavarovanja | 01 4745 905 |
Informacije v zvezi s posredovanjem podatkov na obrazcih i-REK in M4 | 01 4745 906 |
Informacije glede obvestil o neobračunanih prispevkih | 01 4745 907 |
Informacije o obdobjih zavarovanja, osnovah in prispevkih | 01 4745 908 |
Pomoč uporabnikom elektronskih storitev eZPIZ in BiZPIZ | 01 4745 909 |
Elektronska storitev Informacije o stanju zadeve | 01 4745 999 |
Elektronska storitev o zadnjih nakazilih zavoda | 01 4745 998 |
Najpogostejši uporabljeni obrazci
Pomembnejše povezave