Slika družine

Digitalni prevzem dokumentov

 
Dostop do programa Digitalni prevzem dokumentov: Digitalni prevzem dokumentov Digitalni prevzem dokumentov
 
Digitalni prevzem dokumentov omogoča prejem zavodovih dokumentov (obvestil, potrdil …) v elektronski obliki. Dokument namesto v fizični obliki preko običajne pošte prejmete v elektronski obliki, in to takoj, ko bo pripravljen.
 

VIDEO NAVODILA za odprtje predala za digitalno odpremo:

 
Kako odpreti predal za digitalno odpremo dokumentov - video
 
Kako_odpreti_predal_za_digitalno_odpremo_dokumentov

Odprtje predala za digitalni prevzem dokumentov

Za aktiviranje te storitve potrebujemo vašo številko mobilnega telefona in vaš naslov elektronske pošte (ta podatek ni obvezen), ki ju v postopku tudi preverimo. Prav tako potrebujemo vašo pisno privolitev, ki nam jo posredujte:
Več informacij o privolitvi v obdelavo vaših osebnih podatkov je dostopnih TUKAJ.
 
Za aktiviranje vašega predala za digitalni prevzem dokumentov morajo naši svetovalci preveriti vašo identiteto, kar se izvede v posebnem avtentikacijskem postopku. V nekaj dneh po vložitvi zahteve prejmete klic svetovalca zavoda, ki preveri vašo identiteto na način, da mu posredujete določene osebne podatke. Zaradi varnosti lahko zahtevate od svetovalca, da vam prebere identifikacijske kode, ki ste jih preko SMS sporočila prejeli ob vložitvi vloge, s katero ste zahtevali digitalni prevzem dokumentov, s čimer preverite, da je vaš sogovornik res delavec zavoda. 
 
Pomembno: Po aktivaciji storitve Digitalni prevzem dokumentov boste vso dokumentacijo, ki jo bo zavod kadarkoli in za katerikoli namen pripravil za vas, prejeli izključno v elektronski obliki. Zavod vam torej ne bo posredoval preko običajne (fizične) pošte nobenih dokumentov, namenjenim vam. Tako boste npr. prejeli potrdilo, s katerim oseba izkazuje, da je živa in si ga boste morali sami natisniti in ustrezno izpolniti, enako velja tudi za posredovanje izjave o višini tuje pokojnine ali pa za posredovanje kateregakoli drugega odgovora, ki vam ga bo zavod pripravil na vašo zahtevo. Soglasje za digitalno odpremo lahko kadarkoli umaknete, kar storite z vložitvijo vloge –  Izjava za preklic soglasja za digitalno odpremo.
 
Storitev_Digitalna_odprema
 Slika 1: Storitev Digitalna odprema

Postopek prevzema dokumenta preko digitalne odpreme

1. Na mobilno telefonsko številko prejmete SMS obvestilo, da ima zavod za vas odložen nov dokument. Primer vsebine takšnega sporočila je prikazan na sliki 2.

Primer_SMS_obvestila_o_odloženem_dokumentu

Slika 2: Primer SMS obvestila o odloženem dokumentu

 

2. S klikom na povezavo v SMS obvestilu boste preusmerjeni na spletno stran zavoda Digitalni prevzem dokumentov/preverjanje istovetnosti prejetih dokumentov in fizičnih prepisov, kjer kliknete na ikono za Digitalni prevzem dokumentov (Slika 3). Do prevzema lahko dostopate tudi preko spletne strani zavoda, kjer med naborom elektronskih storitev izberete storitev Digitalni prevzem dokumentov/preverjanje istovetnosti prejetih dokumentov in fizičnih prepisov in nato ikono Digitalni prevzem dokumentov (slika 3).

 Digitalni prevzem dokumentov Digitalni prevzem dokumentov
 
Slika 3: Ikona Digitalni prevzem dokumentov, ki vodi do programa za prevzem dokumenta
 
 
3. V ustrezna polja (VK in ID) vpišete podatke, ki ste jih prejeli v SMS sporočilu na mobilni telefon ter dopišete naslov vaše elektronske pošte ali mobilne telefonske številke (slika 4). POMEMBNO: Številka mobilnega telefona oziroma naslov elektronske pošte morata biti enaki, kot ste jih podali v zahtevi za aktiviranje storitve Digitalna odprema.
 
Spletni_obrazec_za_vnos_podatkov_za_digitalni_prevzem_dokumentov
Slika 4: Spletni obrazec za vnos podatkov za digitalni prevzem dokumentov
 
 
4. Po uspešni oddaji zahtevanih podatkov dobite potrditev (slika 5).

Obvestilo_o_uspešno_oddanem_zahtevku

Slika 5: Obvestilo o uspešno oddanem zahtevku

 

5. Na naslov elektronske pošte ali mobilne telefonske številke, ki ste jo vpisali, prejmete elektronsko sporočilo (ali SMS) Obvestilo – vpogled v dokumente preko spleta (slika 6).

Primer_elektronskega_sporočila_za_prevzem_dokumentov

Slika 6: Primer elektronskega sporočila za prevzem dokumentov

 

S klikom na povezavo v prejetem sporočilu (slika 6) dostopate do vašega dokumenta v elektronski obliki. Prevzeti dokument lahko po potrebi shranite ali natisnete.

Prav tako lahko dokument, ki ste ga enkrat že prevzeli (s ponovnim vnosom VK, ID in elektronskega naslova v spletni obrazec (slika 4) – korak pod točko 3), kadarkoli ponovno prevzamete.

Postopek v primeru neuspešno prevzetega dokumenta

V primeru, da dobite sporočilo o vpisanih napačnih podatkih za prevzem dokumenta, postopek oddaje zahtevka ponovite. Bodite pozorni da pravilno vpišete podatke ID, VK in tudi naslov, kamor želite prejeti podatke za prevzem dokumenta.

Dokument lahko prevzamete poljubnokrat. Vendar pa je prevzem dnevno omejen, v kolikor imate preveliko število napačnih poskusov.

 

 

 

 

Copyright 2019 ZPIZ - Zavod za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije, Kolodvorska 15, Ljubljana
Splošni pogoji | Izjava o dostopnosti| Varstvo osebnih podatkov
Izdelava: MMstudio