Vpogled v stanje zadeve

E-storitev »stanje vloge« (moj eZPIZ) zagotavlja osnovne informacije o stanju vloge v postopku reševanja (možnost vpogleda v status vaše zadeve, pri katerem referentu se zadeva nahaja v trenutku vpogleda in predvidenem datumu rešitve zadeve). Postopek reševanja vlog lahko spremljate tako za tiste vloge, ki ste jih poslali po pošti (v papirni obliki) kot elektronsko oddane vloge. V seznamu se pojavijo samo vloge, ki so v reševanju.

Osnovne informacije o stanju vaše vloge je dosegljiva tudi preko integriranega avtomatskega telefonskega odzivnika (IVR) na telefonski številki (01) 4745 692.

 


 

Informativni izračun datuma upokojitveNa izračun

Uradne ure in kontakti

Zavod za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije
Kolodvorska ulica 15, Ljubljana

 

Zavod po telefonu ves poslovni čas nudi splošne informacije o pravicah in obveznostih iz pokojninskega in invalidskega zavarovanja.

Informacije o konkretnem postopku lahko pridobite osebno v času uradnih ur.

 

Telefon
Telefonski odzivnik
Fax
+386 1 474 51 00
+386 1 474 56 92
+386 1 432 10 46
E-naslov informacije@zpiz.si
Uradne ure
Ponedeljek in torek
Sreda
Petek

8-12 in 13-15
8-12 in 13-17
8-13
Poslovni čas
Ponedeljek, torek in četrtek
Sreda
Petek

8-15
8-17
8-13
Informacije v zvezi z nakazovanjem pokojnin +386 1 474 56 50