Pri klicu na telefonsko številko zavoda 01 4745 100 se vam oglasi avtomatski telefonski odzivnik, ki vam z uporabo menija kadarkoli omogoča dostop do osnovnih posnetih informacij o poslovanju zavoda in njegovih ključnih storitvah.
Prek avtomatskega odzivnika dostopate do naslednjih storitev:
V klicnih centrih vam svetujejo zavodovi usposobljeni svetovalci, ki pa vam zaradi varstva vaših osebnih podatkov lahko posredujejo le omejen nabor informacij. Do klicnih centrov lahko dostopate preko izbirnega menija, ali preko neposrednih telefonskih številk. Klic na neposredne telefonske številke vam omogoča hitrejši dostop do telefonskega svetovanja zavodovih informatorjev.
Informacije v zvezi s posameznimi področji lahko pridobite preko naslednjih neposrednih telefonskih številk:
01 4745 901 – Informacije o bremenitvah prejemkov, ki vam jih nakazuje zavod
01 4745 902 – Druge informacije o nakazilih zavoda
01 4745 903 – Informacije o uveljavljanju pravic s področja pokojninskega zavarovanja
01 4745 904 – Informacije o uveljavljanju pravic s področja invalidskega zavarovanja
01 4745 905 – Informacije o uveljavljanju pravic s področja mednarodnega zavarovanja
01 4745 906 – Informacije v zvezi s posredovanjem podatkov na obrazcih i-REK in M4 ter obvestil o neobračunanih prispevkih
01 4745 908 – Informacije o obdobjih zavarovanja, osnovah in prispevkih
01 4745 909 – Pomoč pri uporabi elektronskih storitev eZPIZ in BiZPIZ
01 4745 910 – Druge informacije
Klicni centri obratujejo v poslovnem času zavoda, ki je objavljen na spletni strani zavoda. V klicnem centru Pomoč pri uporabi elektronskih storitev eZPIZ in BiZPIZ so svetovalci dosegljivi ob delovnikih od 7. do 20. ure in v soboto od 7. do 15. ure.
Avtomatski odzivnik pri nekaterih korakih (npr. klici v nekatere klicne centre) predlaga vnos EMŠO številke ali 7-mestne identifikacijske številke, ki pa ni obvezen. Prednost vpisa številke EMŠO ali 7-mestne identifikacijske številke je lažja in hitrejša obravnava strankine zadeve. Informatorju se namreč že ob prevzemu klica iz sistema prikliče stran z osnovnimi podatki za to stranko. Če stranka teh podatkov ne vnese, jih mora informator pridobiti v pogovoru in stranko poiskati v aplikaciji ročno. Stranko, ki ne vnese identifikacijskih podatkov, obravnavamo povsem enako, zato je odveč skrb, da bi stranka, ki podatkov ne vnese, čakala dlje.
Zavod strankam ponuja tudi telefonske (glasovno odzivne) elektronske storitve eZPIZ. Neposredni telefonski številke obeh telefonskih elektronskih storitev sta:
01 4745 999 – telefonska elektronska storitev Informacije o stanju zadeve
01 4745 998 – telefonska elektronska storitev eNakazila o zadnjih nakazilih zavoda
Pri uporabi telefonskih elektronskih storitev pa je zaradi varovanja osebnih podatkov obvezna identifikacija.
Za uporabo telefonske elektronske storitve Informacije o stanju zadeve, s katero izveste, v kateri fazi je vaša zadeva, je obvezen vnos številke EMŠO ali 7-mestne identifikacijske številke.
Za uporabo telefonske elektronske storitve eNakazila o zadnjih nakazilih zavoda, s katero izveste informacije o višini vaših zadnjih prejemkov, pa je obvezen vnos 7-mestne identifikacijske številke ter dodatne varnostne (PIN) kode.
Podatek o 7-mestni identifikacijski številki je naveden:
Podatek o PIN kodi je zapisan:
Če ne razpolagate s 7-mestno identifikacijsko številko in PIN kodo, ju lahko pridobite na podlagi Vloge za izdajo potrdila o dodeljeni identifikacijski številki in PIN kodi, ki je dostopna kot elektronska vloga prek storitve eVloge za VSE za oddajo katere ne potrebujete digitalnega potrdila. Vloga je dostopna TUKAJ.
Vlogo lahko vložite tudi osebno na katerikoli območni enoti, ali pa jo pošljete po pošti na naslov Kolodvorska 15, 1000 Ljubljana, kot izpolnjen PDF obrazec, ki je dostopen na spletni strani zavoda pod Obrazci, Vsi obrazci (PDF oblika), Drugo (TUKAJ).