Slika družine

Poslovanje Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije od 15. 9. 2021 dalje

15.09.2021

Z upoštevanjem veljavnega Odloka o načinu izpolnjevanja pogoja prebolevnosti, cepljenja in testiranja za zajezitev širjenje okužb z virusom SARS-CoV-2 (Uradni list RS, št. 146/2021) in zaradi preprečitve ponovnih izbruhov okužb in širjenja okužb z nalezljivo boleznijo COVID-19 morajo vsi obiskovalci Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije od 15. 9. 2021 dalje izpolnjevati pogoj prebolevnosti, cepljenosti ali testiranja (PCT pogoj).

 

Zavod sprejema stranke, ki izpolnjujejo pogoj PCT in nimajo znakov okužbe, ob predhodnem naročanju preko enotnega klicnega centra in ob upoštevanju preventivnih zaščitnih ukrepov (obvezno nošenje mask, spoštovanje varnostne razdalje, razkuževanje rok, ipd.).

 

Nenaročene stranke pa bo zavod sprejemal na vseh območnih enotah in izpostavah le v primerih, ko je to zaradi vodenja postopkov in uveljavljanja pravic stranke nujno potrebno, stranka pa izpolnjuje pogoj PCT in ne kaže znakov okužbe. Dosledno je potrebno upoštevati preventivne zaščitne ukrepe (obvezno nošenje mask, spoštovanje varnostne razdalje, razkuževanje rok, ipd.).

Ob vstopu v prostore zavoda bo varnostnik od obiskovalca zahteval dokazilo o izpolnjevanju pogoja PCT. Če varnostnik podvomi o verodostojnosti izpolnjevanja pogoja PCT, lahko od obiskovalca zahteva osebni dokument.

 

Telefonske številke enotnega klicnega centra (EKC):

01 4745 903 - Informacije o uveljavljanju pravic s področja pokojninskega zavarovanja;

01 4745 904 - Informacije o uveljavljanju pravic s področja invalidskega zavarovanja;

01 4745 905 - Informacije o uveljavljanju pravic s področja mednarodnega zavarovanja;

01 4745 908 - Informacije o vključitvi v zavarovanje (izpisi obdobij zavarovanja v RS);

01 4745 906 - Informacije glede posredovanja podatkov o osnovi na obrazcih M4 in REK;

01 4745 901 - Informacije o odtegljajih od pokojninskih prejemkov;

01 4745 902 - Informacije o nakazovanju pokojninskih prejemkov.

 

Stranke obveščamo, da lahko zahtevke vlagate kadarkoli in brez obiska poslovalnic, z uporabo elektronskih storitev na naslovu www.zpiz.si (storitev eVloge za VSE – za katero ne potrebujete digitalnega potrdila). Na istem naslovu so na voljo tudi druge elektronske storitve za zavarovance in upokojence (eZPIZ) in podjetja (BiZPIZ). Če vendarle želite oddati vlogo, izpolnjeno na papirju, jo lahko posredujete po pošti na naslov ZPIZ, Kolodvorska 15, Ljubljana ali oddate v nabiralnik ob vhodu v prostore zavoda.

 

Uradne ure zavoda so:

  • Ponedeljek 8-12 in 13-15
  • Sreda 8-12 in 13-17
  • Petek 8-13

 

Ob ponedeljkih in sredah od 12. do 13. ure ter v poslovnem času ob torkih in četrtkih, lahko stranke oddajajo vloge z uporabo elektronskih storitev na naslovu www.zpiz.si kot tudi oddajajo vloge v nabiralnike nameščene ob vhodu v poslovne prostore zavoda.

Po telefonu zavod nudi informacije o pravicah in obveznostih iz pokojninskega in invalidskega zavarovanja v poslovnem času:

  • Ponedeljek, torek in četrtek 8-15
  • Sreda 8-17
  • Petek 8-13

 

Zavod vsem strankam priporoča, naj, če je le mogoče, svoje zahteve oddajo elektronsko, informacije pa pridobijo po telefonu. S tem bodo prihranile čas, zmanjšale tveganje za svoje zdravje in pripomogle k upočasnitvi širjenja virusa.

 

Copyright 2019 ZPIZ - Zavod za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije, Kolodvorska 15, Ljubljana
Splošni pogoji | Izjava o dostopnosti| Varstvo osebnih podatkov
Izdelava: MMstudio