Slika družine

Sporočilo za javnost: 20. seja Sveta Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije, 19. 12. 2024

19.12.2024

Svet zavoda je na zadnji seji v tem letu sprejel Finančni načrt za leto 2025, ki ga bo zavod v skladu z zakonom posredoval v soglasje Vladi Republike Slovenije, in določil postopek razpisa za imenovanje generalnega direktorja zavoda za mandatno obdobje 2025–2029.

Finančni načrt zavoda za leto 2025 predvideva izravnavo med prihodki in odhodki v višini 8.369.578.419 evrov. Uskladitev pokojnin in drugih prejemkov se opravi v skladu z določbami ZPIZ-2 (na podlagi ugotovljene rasti povprečne mesečne bruto plače in povprečne rasti življenjskih potrebščin v RS za leto 2024, ki ju objavi SURS). Za leto 2025 je načrtovana uskladitev pokojnin in drugih prejemkov v višini 4,6 odstotka v februarju 2025, s poračunom za januar 2025. Po oceni na letni ravni predstavlja okoli 350 milijonov evrov, skupaj s prispevkom za zdravstveno zavarovanje uživalcev pravic. Pri dodatkih za pomoč in postrežbo ter invalidninah za telesno okvaro je v skladu z ZUTPG načrtovana uskladitev v marcu 2025 v višini 2,3 odstotka, enako kot v Jesenski napovedi gospodarskih gibanj 2024 znaša letna stopnja inflacije za leto 2024. Po oceni na letni ravni znaša povečanje skupaj okoli 4 milijone evrov.

Svet zavoda je obravnaval in sprejel Program dela in kadrovski načrt ter Načrt investicijskih odhodkov za leto 2025. Zavod bo tudi v letu 2025 zagotavljal redno izplačevanje pokojninskih in drugih denarnih prejemkov. Načrtuje, da bo v letu 2025 rešil oziroma opravil skupaj 535.000 zahtevkov oziroma storitev. Z namenom racionalizacije dela izvedenskih organov bo zavod nadaljeval svoje prizadevanje pri vzpostavitvi enotnega izvedenskega organa na področju zdravstvenega in  socialnega varstva v RS oziroma za spremembo zakonodaje, za bolj učinkovito izvajanje priznavanja začasne in trajne nezmožnosti za delo. Zavod bo nadaljeval prenovo in razvoj IKT ter poglabljal digitalno poslovanje. Razvita bo mobilna rešitev mZPIZ za uporabo digitalnih storitev eZPIZ. Zaključila se bosta razvoj in uvedba novih rešitev v okviru projektov prenove postopkov uveljavljanja pravic in nakazovanja pokojnin. V letu 2025 bo zavod nadaljeval z aktivnostmi za zadržanje dobrega strokovnega kadra, povečanje zadovoljstva zaposlenih in pridobitve novih sodelavcev. Zvišanje dovoljenega števila zaposlenih za 15 v letu 2024 in ohranitev istega števila v letu 2025, to je 829 zaposlenih, je sicer bilo za zavod dobrodošlo, vendar glede na stalno večji obseg dela in obveznosti, ki jih ima zavod iz leta v leto več, še zdaleč ne zadošča potrebam zavoda.

Svet zavoda je določil postopek razpisa za imenovanje generalnega direktorja zavoda za mandatno obdobje 2025–2029. Javni razpis za imenovanje generalnega direktorja zavoda bo v Uradnem listu objavljen 31. 1. 2025.

Svet zavoda je sprejel tudi okvirni terminski program dela sveta zavoda za leto 2025 in podal soglasje k prodaji oz. oddaji poslovnih prostorov v Murski Soboti.

Copyright 2019 ZPIZ - Zavod za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije, Kolodvorska 15, Ljubljana
Splošni pogoji | Izjava o dostopnosti| Varstvo osebnih podatkov
Izdelava: MMstudio