20.06.2019
Obveščamo vas, da smo na Zavodu za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije posodobili način podajanja telefonskih informacij. Da bi vam lahko zagotovili kakovostne in strokovne informacije v najkrajšem možnem času, bodo naši strokovni delavci iz vse Slovenije telefonske informacije posredovali na enoten način, prek kontaktnih centrov za posamezna strokovna področja. Pri klicu na glavne telefonske številke zavoda se vam bo odslej oglasil avtomatski telefonski odzivnik, ki vas bo usmerjal do informacij, ki jih potrebujete.
Nekatere informacije boste lahko pridobili že v avtomatskem telefonskem odzivniku, tudi izven poslovnega časa zavoda. Prek odzivnika boste lahko dostopali tudi do elektronskih storitev za informacije o stanju vaše zadeve ter o prejetih zadnjih nakazilih zavoda.
Do kontaktnih centrov boste prišli prek avtomatskega telefonskega odzivnika na telefonski številki 01 474 51 00 ali prek neposrednih telefonskih številk kontaktnih centrov na spodaj navedenih telefonskih številkah.
Telefonska številka avtomatskega telefonskega odzivnika zavoda: 01 474 51 00
Kontaktni center je razdeljen po področjih informacij za stranke: |
Telefonske številke: |
Informacije o bremenitvah prejemkov, ki vam jih nakazuje zavod |
|
Druge informacije o nakazilih zavoda |
|
Informacije o uveljavljanju pravic s področja pokojninskega zavarovanja |
|
Informacije o uveljavljanju pravic s področja invalidskega zavarovanja |
|
Informacije o uveljavljanju pravic s področja mednarodnega zavarovanja |
|
Informacije v zvezi s posredovanjem podatkov na obrazcih i-REK in M4 |
|
Informacije glede obvestil o neobračunanih prispevkih |
|
Informacije o obdobjih zavarovanja, osnovah in prispevkih |
|
Pomoč pri uporabi elektronskih storitev eZPIZ in BiZPIZ |
|
Elektronska storitev Informacije o stanju zadeve |
|
Elektronska storitev o zadnjih nakazilih zavoda |
Razširitev dostopa do elektronskih storitev eZPIZ za porabnike storitev SI-PASS in državljane Evropske unije
Prek spletne strani zavoda so dostopne tudi Elektronske storitve eZPIZ, ki vam omogočajo oddati vlogo ali opraviti določene druge storitve v udobju vašega doma.
Po novem lahko uporabniki storitev eZPIZ za prijavo in uporabo storitev uporabljate tudi storitev SI-PASS državnega centra zaupanja in se v eZPIZ prijavljate z enkratnim geslom, ki ga prejmete s sporočilom SMS na svojo mobilno napravo. Za digitalno podpisovanje dokumentov lahko poleg digitalnega potrdila uporabljate tudi oddaljeni digitalni podpis storitve SI-PASS.
Do storitev eZPIZ lahko pod enakimi pogoji dostopajo tudi državljani držav Evropske unije, s sredstvi zaupanja, izdanimi v njihovih državah v skladu z zakonodajo.